عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 22 تير 1396
بازدید : 357
نویسنده : SOBHAN

دانلود Razer Cortex 6.0.29.0 Final - نرم افزار مدیریت بازی ها

 

دانلود Razer Cortex

| نرم افزار مدیریت سیو و اطلاعات بازی ها |

 

Razer Cortex Game Booster 8.1.7.463 Final یک نرم افزار مدیریت بازی ها را است که بسیار قدرتمند است و دارای قابلیت های بسیار زیادی است. همچنین این نرم افزار امکان کنترل و دستکاری بازی ها را به شما می دهد و شما میتوانید از هرجای بازی که خواستید شروع به بازی کنید. برنامه Razer Cortex که یک نرم افزار کامل و همه کاره است توسط شرکت Razer ساخته و طراحی شده است که حتما بیشتر کاربران آشنایی کامل با محصولات و لپ تاپ های قدرتمند این شرکت دارند.

از قابلیت های این نرم افزار میتوانیم به جستجو بازی ها،امکان عکس گرفتن از محیط بازی ها،به اشتراک گذاری عکس های گرفته شده،امکان گرفتن پشتیبان از تمامی اطلاعات مثل سیوها و مدها و…، اینها فقط تعداد کمی از قابلیت های این نرم افزار خارق العاده است که شما میتوانید با نصب این نرم افزار از قابلیت های دیگر این نرم افزار با خبر شوید



:: موضوعات مرتبط: برنامه های کمکی , ,
:: برچسب‌ها: Razer Cortex , دانلود Razer Cortex , دانلود Razer Cortex Game Booster , دانلود برنامه Razer Cortex , دانلود نرم افزار Razer Cortex , دانلود نرم افزار مدیریت بازی ها , ,
تاریخ : پنج شنبه 22 تير 1396
بازدید : 322
نویسنده : SOBHAN

دانلود Steam نرم افزار استیم برای اجرای بازی های شرکت Valve

دانلود Steam 2017

نرم افزار استیم

 

Steam 07.06.2017  نرم افزار استیم را بسیاری از کاربرانی که به  بازی های رایانه ای علاقه دارند می شناسند . نرم افزار Steam یک برنامه ی ضروری برای اجرای بازی های شرکت Valve می باشد که مهمترین محصولات این شرکت بازی محبوب و بسیار جذاب کانتر می باشد . برنامه Steam برای اجرای تعداد زیادی از بازیهای رایانه ای و رسانه های مرتبط نظیر اخبار و تریلرها استفاده می شود ، این نرم افزار برای خیلی از بازی های مشهور مثل Resident Evil 6 و Call of Duty: Black OPS 2 مورد نیاز است

 



:: موضوعات مرتبط: برنامه های کمکی , ,
:: برچسب‌ها: Steam , دانلود SteaM , دانلود steam , دانلود آپدیت Steam , دانلود آخرين نسخه Steam , نرم افزار Steam , دانلود نرم افزار Steam ,
تاریخ : پنج شنبه 22 تير 1396
بازدید : 7543
نویسنده : SOBHAN

دانلود Cheat Engine + Portable - نرم افزار هک بازی ها

 

دانلود Cheat Engine

نرم افزار هک مقادیر عددی بازی ها

 

Cheat Engine 6.7.0 + Portable یک ابزار مفید برای تمامی گیمرهای حرفه ای جهان می باشد. که علاقه به پنهان کاری و تقلب در بازی ها را دارند. با این بازی می توانید بازی سازگار را هک کرده و از بازی ها لذت بیشتری ببرید. ریتم برنامه بدین صورت است که لیستی از موارد قابل هک بازی را برای شما نمایش می دهد و شما به حسب دلخواه خود می توانید مقادیر عددی آنها را تغییر دهید.
این محدوده تغییرات با ترفند ساده ای اجرایی می شود و شما می توانید مقادیری عددی نظیر سلامت بی نهایت و یا پرش از مراحل را براحتی انجام دهیدعلاوه بر این با این برنامه می توانید به منظور تغییر راه در بازی های مدرن نیز استفاده کنید. رابط کاربری برنامه ساده بوده و مناسب برای افرادی می باشد که از دانش فنی و زبان ماشین و کد بازی ها آشنا نیستند. هم اکنون می توانید نرم افزار Cheat Engine را از وبلاگ tech game دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: برنامه های کمکی , ,
:: برچسب‌ها: Cheat Engine , برنامه هک بازی , دانلود Cheat Engine , دانلود آخرین نسخه Cheat Engine , دانلود آخرین ورژن Cheat Engine , دانلود برنامه Cheat Engine , دانلود برنامه چیت انجین , دانلود برنامه هک بازی , دانلود برنامه هک بازی های کامپیوتر , دانلود چیت انجین , دانلود نرم افزار Cheat Engineدانلود نرم افزار هک بازی , نرم افزار Cheat Engine , ,
تاریخ : پنج شنبه 22 تير 1396
بازدید : 419
نویسنده : SOBHAN

دانلود Uplay یوپلی مدیریت بازی های کمپانی یوبی سافت

 

دانلود Uplay

| یوپلی مدیریت بازی های کمپانی یوبی سافت |

 

Uplay 37.0.0.5355 نام نرم افزار رسمی کمپانی یوبی سافت، به منظور مدیریت کامل بازی های خریداری شده این شرکت بازی سازی است. اگر از گیمرهای بازی های کامپیوتری، کنسول ها و حتی دستگاه های اندروید و iOS باشید، احتمالا با شاهکارهای متعدد یوبی سافت آشنایی دارید. شرکت های بزرگ تولید کننده بازی های ویدیویی، به منظور جلوگیری از هک و کرک شدن گیم های خود، همواره سعی بر آن دارند که بازی های خود را در یک استور مخصوص عرضه کرده تا کاربر با وارد کردن سی دی کی خریداری شده، بتواند محصول مربوطه را دانلود کند.

Uplay نرم افزاری محبوب و شناخته شده در زمینه بازی های یوبی سافت است، به کمک برنامه یوپلی شما همواره می توانید به جدیدترین اخبار بازی های این کمپانی، بازی های خریداری شده، وضعیت حساب کاربری و … دسترسی داشته باشید. با نصب و اجرای یو پلی، شما می بایست مشخصات حساب کاربری خود را وارد کرده تا به مجموعه ای از محتوای ارائه شده از یوبی سافت دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Uplay را از ادامه مطلب وبلاگ tech game ، دریافت نمائید.



:: موضوعات مرتبط: برنامه های کمکی , ,
:: برچسب‌ها: Uplay , دانلود Uplay , دانلود آخرین ورژن Uplay , دانلود برنامه Uplay , دانلود نرم افزار Uplay , دانلود یوپلی , یوپلی ,
تاریخ : پنج شنبه 22 تير 1396
بازدید : 363
نویسنده : SOBHAN

دانلود Speccy برنامه مشاهده اطلاعات سخت افزاری

 

دانلود Speccy

مشاهده اطلاعات سخت افزاری

 

Speccy Professional / Technician 1.31.732 + Portable آمار دقیقی از سخت افزارهای سیستم برای شما ارائه می دهد. قطعاتی از جمله CPU, مادربرد, RAM, کارت گرافیک, هارددیسک و بسیاری از قطعات دیگر کامپیوتر. از جمله ویژگی های این برنامه نمایش درجه حرارت اجزا می باشد که بوسیله آن می توانید خطاهای احتمالی را نیز تشحصیص داده و پیشگیری نمایید.

اگر شما نیز علاقهمند دانستن اطلاعات بیشتری از سیستمتان هستید به مانند نمایش اسلات های ویژه سیستم و همچنین مشاهده اطلاعات دقیق از حافظه اشغال شده, حتما این برنامه را امتحان کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Speccy را از وبلاگ tech game دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: برنامه های کمکی , ,
:: برچسب‌ها: Speccy , دانلود Speccy , دانلود آخرین نسخه Speccy , دانلود برنامه Speccy , دانلود برنامه مشاهده اطلاعات سخت افزاری , دانلود نرم افزار Speccy , مشاهده اطلاعات سخت افزاری , ,
تاریخ : پنج شنبه 22 تير 1396
بازدید : 333
نویسنده : SOBHAN

 

 دانلود Driver Talent 6.4.37.126 - نرم افزار آپدیت درایورها

دانلود Driver Talent

| نرم افزار آپدیت درایورها |

 

Driver Talent Pro 6.5.53.158 + Portable نام نرم افزاری است که می توانید جدیدترین درایورهای کامپوننت های سخت افزاری سیستم کامپیوتر شما را دانلود و نصب نماید. این نرم افزار دارای پایگاه داده ای عظیم از هزارن درایور مختلف مناسب انواع تجهیزات کامپیوتری از قبیل پرینتر، مانیتور، صفحه کلید، کارت صدا، کارت گرافیک و … است. در واقع به کمک Driver Talent ، دیگر هیچ نگرانی بابت از دست دادن آپدیت درایورهای سخت افزاری وجود نخواهد داشت و شما می توانید آخرین درایورهای سخت افزارهای خود را دانلود کنید.

به کمک نرم افزار درایور تلنت ، شما می توانید سریعاً آپدیت های ارائه شده برای درایورهای سخت افزارهای رایانه تان را دانلود کنید ، دیگر نیازی نیست ساعت های طولانی را برای جستجوی درایورها ، در وب سایت های سازنده قطعات کامپیوترتان صرف کنید. این نرم افزار ضمن اسکن دقیق رایانه شما و مقایسه درایورها با نسخه های موجود در پایگاه داده عظیم خود ، مناسب ترین درایورها را متناسب با انواع سیستم عامل های Windows 10/8.1/8/7/XP/Vista در اختیار شما قرار می دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Driver Talent را از ادامه مطلب وبلاگ tech game ، دریافت نمائید.



:: موضوعات مرتبط: برنامه های کمکی , ,
:: برچسب‌ها: Driver Talent , آپدیت درایورها , آپدیت درایورهای سیستم , آپدیت درایورهای کامپیوتر , آپدیت درایورهای لپ تاپ , آپدیت درایورهای ویندوز , دانلود Driver Talent , ,
تاریخ : پنج شنبه 22 تير 1396
بازدید : 459
نویسنده : SOBHAN

Untitled-1

برای هر بازی شما به تمام این نرم افزار ها نیاز ندارید اما بهتر هست که همه اینها رو داشته باشید تا لازم نباشه بعد از نصب هر بازی دنبال نیازمندی های اون بازی بگردید و بتونید سریع بازی رو اجرا کنید.

معمولا افرادی در مورد اجرا نشدن بازی ها اعتراض میکنند که به تازگی ویندوزشون رو عوض کردند و هنوز بازی خاصی روی کامپیوترشون نصب نکردند. اکثر بازی ها موقع نصب خودشون نرم افزارهای مورد نیاز رو برای شما نصب میکنند. اما این نرم افزار ها بعضی حجمش هم کم نیست و لازم نیست هربار که یک بازی دانلود میکنید تمام نرم افزارها همراهش باشند.

بعضی از این نرم افزارها برای هر بازی 100% نیاز هست و بعضی از اینها فقط برای چندتا بازی نیاز میشه. و بعضی نرم افزار ها هم بستگی به سخت افزار کامپیوتر شما داره. مثلا اگر کارت گرافیک شما از شرکت Nvidia باشه، شما دیگه نیازی به نرم افزار Catalyst ندارید و یا اگر کارت گرافیک شما از شرکت ATi باشه شما دیگه به نرم افزار nvidia نیاز ندارید. برای هر کدوم از این نرم افزار ها نسخه های مختلفی ممکن است وجود داشته باشه و شما باید بر اساس نوع ویندوز و 32 بیت یا 64 بیت بودن آن دانلود مناسب رو انتخاب کنید.

اگر میخواید بدونید که پیغام خطایی که دریافت میکنید مربوط به کدوم نرم افزار میشه، شما میتونید از راهنمای خطاهای موجود در اجرای بازی ها و آموزش رفع اشکالات از سایت پی سی دانلود استفاده کنید.

من تمام این نرم افزار هایی که لینک دانلودشون قرار داده شده رو روی کامپیوترم نصب دارم. بهتره شما هم دانلود و نصب کنید تا فرقی بین کامپیوتر من و شما نباشه.

برنامه های مورد نیاز زیر همین پست


تاریخ : پنج شنبه 22 تير 1396
بازدید : 597
نویسنده : SOBHAN

دانلود Microsoft XNA Framework Redistributable 4.0

 

دانلود XNA Framework

نرم افزار ایکس ان ای برای اجرای بهتر بازی ها

 

Microsoft XNA Framework Redistributable 4.0 ابزاری برای تولید چارچوب و فراهم نمودن شرایط مناسب برای توسعه دهندگان بازی برای ویندوز می باشد. با این نرم افزار امکان توطیع مجدد و ارتباط با محصول روی پلتفرم ویندوز فراهم می شود. در این برنامه کتابخانه ها و توابعی برای توسعه بازی های مبتنی بر XNA .Net XNA Framework طراحی شده است و آن شامل توابعی کلیدی و کلاس ها و مقادیری است که توسعه دهندگان بازی به وسیله XNA Game Studio به آن نیاز پیدا می کنند.
با این برنامه طراح گیم ما زمان کمتری را روی بخش گرافیکی صرف می کند و بیشتر بر روی کدها متمرکز می شود همچنین کمک می کند تا کاربران بازی های خود را بدون هیچ دغدغه ای اجرا کنند و همانطور هم مشخص است CNa Framework برای اجرای بعضی بازی ها لازم و ضروری می باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه برنامه Microsoft XNA Framework Redistributable را به صورت رایگان از وبلاگ tech game دانلود دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: برنامه مورد نیاز , ,
:: برچسب‌ها: XNA Framework , دانلود Microsoft XNA Framework , دانلود Microsoft XNA Framework Redistributable , دانلود Microsoft XNA Framework Redistributable 4 , 0 , دانلود XNA Framework , دانلود XNA Framework با لینک مستقیم , دانلود XNA Framework برای ویندوز 7 , دانلود XNA Framework برای ویندوز 8 , دانلود XNA Framework جدید , دانلود XNA فریمورک , دانلود آخرین نسخه XNA Framework , دانلود آخرین ورژن XNA Framework , دانلود ایکس ان ای فریمورک , دانلود برنامه microsoft xna framework , دانلود برنامه microsoft xna framework redistributable , دانلود برنامه XNA Framework , دانلود جدید ترین ورژن XNA Framework , دانلود جدیدترین نسخه XNA Framework , دانلود مستقیم XNA Framework , دانلود نرم افزار microsoft xna framework , دانلود نرم افزار microsoft xna framework redistributable 4 , 0 , دانلود نرم افزار XNA Framework , دانلود نرم افزار XNA Framework با لینک مستقیم , دانلود نرم افزار xna framework برای کامپیوتر , دانلود نرم افزار اجرای بازی , دانلود نرم افزار اجرای بهتر بازی , دانلود نسخه جدید XNA Framework , دانلود ورژن جدید XNA Framework , نرم افزار XNA Framework , نرم افزار بازی , نرم افزاری برای اجرای بهتر بازی ها , ,
تاریخ : پنج شنبه 22 تير 1396
بازدید : 590
نویسنده : SOBHAN

دانلود Microsoft .NET Framework 4.6.0 Final - دات نت فریم ورک

 

 

دانلود Microsoft .NET Framework Final

 

Microsoft .NET Framework 3.5 + 4.0 + 4.5 + 4.5.1 + 4.5.2 + 4.5.3 + 4.6.0 + 4.6.1 + 4.6.2 + 4.7.0 Final امروز برای شما کاربران سایت آخرین و جدیدترین ورژن نهایی نرم افزار Microsoft .NET Framework دات نت فریم ورک رو آماده دانلود کرده ایم. برای اجرای نرم افزارها و بازی هایی که بر اساس تکنولوژی NET. برنامه نویسی شده اند، شما حتما باید برنامه دات نت فریم ورک را بر روی ویندوز سیستم خود نصب کنید! امروزه استفاده از دات نت فریم ورک ها ، دیگر همانند گذشته مخصوص به استفاده برنامه نویسان یست ؛ بسیاری از نرم افزارهایی که توسعه داده می شوند ، جهت اجرا به پیش نیازهایی احتیاج دارند که دات نت فریم ورک یکی از جدیدترین آن هاست. عرضه هر نسخه جدید از دات نت فریم ورک ، به برنامه نویسان قابلیت هایی جدیدتر را ارائه می کند که می توانند در توسعه نرم افزارهای خود از دسترسی های جدید آن استفاده نمایند.

حال اگر توسعه دهندگان نسخه جدید نرم افزارهای خود را مبتنی بر آخرین کامپوننت های دات نت عرضه نمایند ، شما نیز می بایست پیش نیاز آن را بر روی سیستم خود نصب کنید. در بسیاری از زبان های برنامه نویسی ، شخص برنامه نویس مسئول تعیین تخصیص و آزاد سازی میزان حافظه رم است ، اما CLR در دات نت فریم ورک این عمل را به خودی خود بر عهده می گیرد. دان نت فریم ورک شامل لایبرری های پیشرفته برای مناطق خاصی از توسعه نرم افزارها است ؛ به عنوان مثال ASP.Net برای برنامه های تحت وب ، ADO.NET برای دسترسی به داده ها و بسیاری دیگر از خدمات یشرفته و حرفه ای که در آخرین نسخه از این نرم افزار گنجانده شده است. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن و نسخه جدید نرم افزار .NET Framework 4 را به صورت رایگان از وبلاگ tech game دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: برنامه مورد نیاز , ,
:: برچسب‌ها: microsoft , net framework 4 , NET Framework 4 , 5 , 1 , آخرین نسخه Microsoft , NET Framework , آخرین ورژن Microsoft , NET Framework , برنامه dot net framework , برنامه Microsoft , NET Framework , برنامه دات نت فریم ورک , برنامه دات نت فریم ورک 4 , 0 , جدیدترین نت فریم ورک , جدیدترین نسخه Microsoft , NET Framework , جدیدترین ورژن Microsoft , NET Framework , دانلود , net frame work latest sp , دانلود , net framework , دانلود , NET Framework 3 , 5 , دانلود , net framework 4 , دانلود , NET Framework 4 , 5 , 1 , دانلود , NET Framework 4 , 5 , 2 , دانلود dat net frem work , دانلود dot net framework , دانلود dot net framework 4 , دانلود dot net framework 4 , 5 , دانلود dotnet framework , دانلود dotnet framework 4 , 5 , دانلود framework 4 , 5 , دانلود framework 4 , 5 , 1 , دانلود framework برای ویندوز 8 , دانلود Microsoft , NET Framework , دانلود Microsoft , NET Framework 3 , 5 , دانلود Microsoft , NET Framework 4 , دانلود Microsoft , NET Framework 4 , 5 , دانلود Microsoft , NET Framework 4 , 5 , 1 , دانلود Microsoft , NET Framework 4 , 5 , 2 , دانلود Microsoft , NET Framework 4 , 5 , 2 Final , دانلود Microsoft , NET Framework 4 , 6 , 0 , دانلود net framework 4 , 5 , دانلود NET Framework 4 , 5 , 3 , دانلود NET Framework 4 , 6 , 0 , دانلود net framework برای win8 , دانلود NET Framework برای ویندوز 10 , دانلود net framework برای ویندوز 7 , دانلود net framework برای ویندوز 8 , دانلود NET Framework , دانلود NET Framework برای ویندوز 8 , 1 , دانلود آخرین نسخه Microsoft , NET Framework , دانلود آخرین ورژن دات نت فریم ورک ورژن 4 , دانلود برنامه Microsoft , NET Framework , دانلود برنامه دات نت فریم ورک , دانلود دات نت , دانلود دات نت 4 , دانلود دات نت فرمورک 4 , دانلود دات نت فریم ورک , دانلود دات نت فریم ورک 3 , 5 , دانلود دات نت فریم ورک 4 , دانلود دات نت فریم ورک 4 , 5 , دانلود دات نت فریم ورک 4 , 5 , 1 , دانلود دات نت فریم ورک 4 , 5 , 2 , دانلود دات نت فریمورک 4 , 5 , دانلود دات نت فریمورک 4 , 6 , دانلود رایگان microsoft , net framework 4 , دانلود رایگان دات نت فریم ورک 4 , دانلود فریم ورک 4 , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار دات نت فریم ورک , دانلود نرم افزار دات نت فریم ورک 4 , نرم افزار Microsoft , NET Framework , نرم افزار microsoft , net framework 4 , نرم افزار دات نت فریم ورک , نرم افزار مایکروسافت دات نت , نرم فزار Microsoft , NET Framework , ,
تاریخ : پنج شنبه 22 تير 1396
بازدید : 462
نویسنده : SOBHAN

 

 

OpenAL یک ابزار تنظیم صدای مولتی پلتفرم می باشد که برای رندر کردن صداهای سه بعدی طراجی شده است . OpenAL که مخفف Open Audio Library می باشد ، یک استاندارد جهانی برای و یک واسط میان سیستم عامل و سخت افزار می باشد . این نرم افزار در ابتدا و در سال 2005 توسط کمپانی Loki Software ساخته شده است . OpenAL برای اولین بار در سال 2000 توسط Loki Software برای کمک کردن به پرت یک بازی ویندوز بیس به لینوکس طراحی شده بود اما در ادامه و پس از مشاهده پتانسیل بالای این ابزار تبدیل به یکی از محبوب ترین کتابخانه های صدا شد . هدف از ساخت این API رندر کردن صحیح و بسیار کارآمد صداهای سه بعدی بوده است . طراحی این API شباهت بسیار زیادی به OPENGL داشته است . در طول سال های متمادی کمپانی های بسیاری دست به ساخت کتاب خانه های صوتی بسیاری زده اند اما هیچ کدام از این API ها به قدرت OpenAL نمی باشند . 



:: موضوعات مرتبط: برنامه مورد نیاز , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار , دانلود نرم افزار OPEN AL , اجرای بازی های کرک دار , اجرای بازی , OPEN AL , DOWNLOAD OPEN AL , ,
تاریخ : چهار شنبه 21 تير 1396
بازدید : 594
نویسنده : SOBHAN

دانلود Directx - آخرین نسخه نرم افزار دایرکت ایکس

 

دانلود Directx

دانلود Directx 9 + 10 + 11 

 

Directx دایرکت ایکس نرم افزاری از شرکت بزرگ مایکروسافت است که برای اجرای هرچه بهتر بازی ها و ویدئو ها کاربرد دارد . بسیاری از ما نرم افزار Directx را به هنگام نصب بازی های مختلف بر روی سیستم خود مشاهده کرده ایم . تکنولوژی های مختلفی که در هر نسخه از نرم افزار دایرکت ایکس به کار رفته باعث بالا رفتن کیفیت ساخت و پردازش بازی ها شده است . از این رو برای اجرای هرچه بهتر بازی ها و نرم افزار های مختلف نیاز به به روزترین نسخه از نرم افزار Directx کاربردی دارید.

ما نیز مجموعه ای از 4 نسخه ی نرم افزار Directx را آماده کرده ایم که شامل دایرکت ایکس 9 ، دایرکت ایکس 10 ، دایرکت ایکس 11 و در نهایت آخرین نسخه Directx می باشد که نسخه ی بتای آن به تازگی منتشر شده است . شما کاربران عزیز می توانید آخرین نسخه Directxرا از سایت یاس دانلود دریافت کرده و از اجرای بازی های خود بیش از پیش لذت ببرید .



:: موضوعات مرتبط: برنامه مورد نیاز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود DirectX , دانلود DirectX 10 , دانلود DirectX 11 , دانلود DirectX 9 , دانلود directx 9 , 0c , دانلود directx برای ویندوز 7 , دانلود directx برای ویندوز 8 , دانلود DirectX لینک مستقیم , دانلود microsoft directx , دانلود آخرین نسخه DirectX , دانلود آخرین نسخه دایرکت ایکس , دانلود برنامه DirectX 11 , دانلود جدیدترین DirectX 9 , دانلود دایرکت ایکس , دانلود دایرکت ایکس 10 , دانلود دایرکت ایکس 11 , دانلود دایرکت ایکس 11 برای xp , دانلود دایرکت ایکس 9 , دانلود دایرکت ایکس برای ویندوز 7 , دانلود دایرکت ایکس برای ویندوز 8 , دانلود دایرکت ایکس جدید , دانلود دایرکس 11 , دانلود رایگان DirectX 10 , دانلود رایگان DirectX 11 , دانلود نرم افزار directx , دانلود نرم افزار directx 10 , دانلود نرم افزار DirectX 11 , دانلود نرم افزار directx 9 , دانلود نرم افزار directx 9 , 0c , دانلود نرم افزار دایرکت ایکس , دایرکت ایکس , دایرکت ایکس 10 , دایرکت ایکس 11 , دایرکت ایکس 9 ,
تاریخ : چهار شنبه 21 تير 1396
بازدید : 2069
نویسنده : SOBHAN

دانلود Microsoft Visual C++ 2005/2008/2010/2012/2013/2015/2017 Redistributable x86/x64

 

دانلود Microsoft Visual C++ Redistributable

| شامل تمام نسخه های ویژوال سی پلاس پلاس |

 

Microsoft Visual C++ 2005/2008/2010/2012/2013/2015/2017 Redistributable 14.10.25008 x86/x64 + Visual C++ Runtime Installer (All-In-One) v53 گاهی وقت ها در هنگام نصب برنامه و یا گیم و … با اخطارهایی مانند این تصویر ( ارور MSVCP.dll ) روبه رو می شود . که این اخطار نشان دهنده ی عدم نصب Microsoft Visual C++ Redistributable Package می باشد که یک نوع مفسر زبان برنامه نویسی ویژوال سی پلاس پلاس می باشد . در بازی ها و نرم افزارهای جدید نیازمند این پکیج هستید در واقع به وصورت عادی سیستم عامل اجرا نمی شود و نیازمند یک مفسر می باشد .

لازم به ذکر است که این نرم افزارها از قبل در سیستم نبوده و نیازمند نصب این نرم افزار ها می باشید . هم اکنون می توانید  نسخه های 2005 ، 2008 ، 2010 ، 2012 ، 2013 ، 2015 و 2017 را از وبلاگ tech game دریافت نمایید . امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود .

 



:: موضوعات مرتبط: برنامه مورد نیاز , ,
:: برچسب‌ها: Microsoft , Microsoft Visual C++ 2013 , MSVCP , dll , runtime component , runtime library , Visual C++ component , آخرین نسخه Microsoft Visual C Redistributable , آخرین ورژن Microsoft Visual C Redistributable , ارور MSVCP , dll , برنامه Microsoft Visual C Redistributable , جدیدترین نسخه Microsoft Visual C Redistributable , جدیدترین ورژن Microsoft Visual C Redistributable , دانلود Microsoft Visual C Redistributable , دانلود Microsoft Visual C++ , دانلود Microsoft Visual C++ 2005 , دانلود Microsoft Visual C++ 2008 , دانلود Microsoft Visual C++ 2010 , دانلود Microsoft Visual C++ 2012 , دانلود Microsoft Visual C++ 2013 , دانلود Microsoft Visual C++ 2015 , دانلود Microsoft Visual C++ 2017 , دانلود MSVCP , dll , دانلود برنامه Microsoft Visual C++ Redistributable , دانلود برنامه برای رفع پیغام زمان اجرا , دانلود برنامه ویژوال سی پلاس پلاس , دانلود تمامی نسخه های Microsoft Visual C++ , دانلود خطای MSVCP , dll , دانلود رایگان ویژوال سی پلاس پلاس , دانلود رفع مشکل MSVCP , dll , دانلود فایل MSVCP , dll , دانلود کامپایلر Visual C++ , دانلود مایکروسافت ویژوال سی پلاس پلاس , دانلود مفسر Visual C++ , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Microsoft Visual C Redistributable , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , دانلود نرم افزار مایکروسافت ویژوال سی پلاس پلاس , دانلود نرم افزار ویژوال سی پلاس پلاس , دانلود نسخه 32بیتی Microsoft Visual C++ , دانلود نسخه 64 بیتی Microsoft Visual C++ , دانلود ویژوال c++ , دانلود ویژوال c++ 64 , دانلود ویژوال c++ 64 بیتی , دانلود ویژوال سی پلاس پلاس , دانلود ویژوال سی پلاس پلاس 2010 , دانلود ویژوال سی پلاس پلاس 2012 , دانلود ویژوال سی پلاس پلاس 2013 , دانلود ویژوال سی پلاس پلاس 2015 , دانلود ویژوال سی پلاس پلاس 2017 , رفع مشکل MSVCP , dll , مایکروسافت ویژوال سی پلاس پلاس , نرم افزار , نرم افزار Microsoft Visual C Redistributable , نرم افزار مفسر C++ , نرم افزار ویژوال سی پلاس پلاس , ویژوال سی , ویژوال سی پلاس پلاس , ویژوال سی پلاس پلاس 2010 , ویژوال سی پلاس پلاس 2012 , ویژوال سی پلاس پلاس چیست , ,
تاریخ : چهار شنبه 21 تير 1396
بازدید : 631
نویسنده : SOBHAN

دانلود AMD Radeon Crimson Edition 15.11 - درایور کارت گرافیک ATI

 

دانلود AMD Radeon Crimson Edition

دانلود درایور ATI

 

AMD Radeon Crimson ReLive Edition 17.7.1 آیا میدانید مهم ترین بخشی که در اجرای بازی های رایانه ای تاثیر گذار است ، کارت گرافیک سیستم می باشد . آیا می دانید بدون صرف هزینه ی میتوانید سرعت پردازش تصاویر گرافیکی و بازی های خود را به حداکثر برسانید ؟ این راه با نصب به روز ترین نسخه ی کارت گرافیک شما امکان پذیر می باشد . از این رو برای این ساعت درایور ATI را با نام کامل درایور ATI Catalyst Display Drivers برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم .

بازی های جدید تولید شده از تکنولوژی های جدید نیز بهره برده اند که تنها با به روز رسانی کارت گرافیکات میتوانید از این تکنولوژی ها استفاده کنید . با استفاده از درایور ATI می توانید بازی های جدید و فیلم های 3 بعدی خود را با وضوح بالا و سرعت فوق العاده ای اجرا نمایید . باید به این نکته اشاره کنیم که برای اجرای بازی های جدید تنها داشتن یک کارت گرافیک جدید با کیفیت بالا کافی نیست ، بلکه بهترین راه حل ها استفاده ار آخرین ورژن درایور کارت گرافیک است که می تواند قدرت پردازش سیستم شما را چندین برابر کند . شما می توانید درایور ATI Catalyst Display Drivers  را از وبلاگ tech game دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: برنامه مورد نیاز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود AMD Radeon Crimson , دانلود ATI Catalyst , دانلود ATI Catalyst Display Drivers , دانلود ATI Catalyst Display Drivers WHQL , دانلود درایور Amd , دانلود درایور ATI , دانلود درایور ati 5450 , دانلود درایور ATI Catalyst , دانلود درایور ATI برای ویندوز 10 , دانلود درایور ATI برای ویندوز 7 , دانلود درایور ATI برای ویندوز 8 , دانلود درایور ATI برای ویندوز XP , دانلود درایور ATI برای ویندوز ویستا , دانلود درایور RADEON , دانلود درایور ای تی آی , دانلود درایور ای تی ای رادئون اچ دی , دانلود درایور جدید کارت گرافیک ATI , دانلود درایور کارت گرافیک , دانلود درایور گرافیک ای تی ای , دانلود کارت گرافیک ati برای کامیپوتر , دانلود نرم افزار , درایور ati 5450 , درایور ati 7000 , درایور ati 9200 , درایور ati radeon 9250 , درایور ATI برای Laptop , درایور ATI برای لپ تاپ , درایور ati برای ویندوز 8 , درایور ati برای ویندوز 8 , 1 , درایور ATI برای ویندوز xp , درایور ای تی آی , درایور جدید کارت گرافیک ATI , درایور کارت گرافیک , درایور کارت گرافیک amd , درایور کارت گرافیک ati , درایور کارت گرافیک ati برای ویندوز 7 , درایور کارت گرافیک ati برای ویندوز 8 , درایور کارت گرافیک radeon , ,
تاریخ : چهار شنبه 21 تير 1396
بازدید : 1284
نویسنده : SOBHAN

دانلود nVIDIA GeForce Driver WHQL - درایور کارت گرافیک انویدیا

 

دانلود nVIDIA GeForce Drivers

| درایور کارت گرافیک انویدیا |

 

nVIDIA GeForce Driver 384.76 WHQL اگر از کاربرانی هستید که جدیدترین بازی ها را تهیه می کنید و دوست دارید که آن ها را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کنید ، نیاز به جدید ترین نسخه ی کارت گرافیک دستگاه خود دارید . باید بدانید که با نصب درایور جدید کارت گرافیک خود می توانید قدرت عملکرد کارت گرافیک و در نتیجه سرعت و کیفیت بازی ها را بالاتر ببرید و از آن بیش از پیش لذت ببرید .

از این رو دانلود درایور nVIDIA GeForce Drivers درایور جدید کارت گرافیک انویدیا را برای شما بازی خورهای عزیز آماده کرده ایم که پیشنهاد می کنیم برای اجرای روان تر بازی ها و نرم افزارهای گرافیکی ، حتما کارت گرافیک دستگاه خود رو به آخرین ورژن آپدیت نمایید . همچنین برای مشاهده ی فیلم های 3 بعدی نیز می توانید از درایور انویدیا استفاده کنید و تاثیر چشمگیر آن را مشاهده نمایید . شما هم اکنون می توانید نسخه جدید درایور انویدیا را از وبلاگ tech game دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: برنامه مورد نیاز , ,
:: برچسب‌ها: nVIDIA GeForce Driver , nvidia دانلود درایور , اپدیت درایور انویدیا , دانلود nvidia driver , دانلود nvidia drivers update , دانلود nVIDIA GeForce Driver , دانلود nVIDIA GeForce Drivers , دانلود درایور geforce , دانلود درایور geforce برای لپ تاپ , دانلود درایور geforce برای ویندوز 10 , دانلود درایور geforce برای ویندوز 7 , دانلود درایور geforce برای ویندوز 8 , دانلود درایور nVIDIA , دانلود درایور nVIDIA GeForce , دانلود درایور nVIDIA برای لپ تاپ , دانلود درایور انویدیا , دانلود درایور جی فورس , دانلود درایور کارت گرافیک لپ تاپ , درایور , درایور geforce , درایور nVIDIA , درایور nvidia geforce 9400 gt , درایور nvidia برای ویندوز 10 , درایور nvidia برای ویندوز 7 , درایور nvidia برای ویندوز 8 , درایور nvidia برای ویندوز xp , درایور انویدیا , درایور انویدیا برای لپ تاپ , درایور انویدیا برای ویندوز 10 , درایور انویدیا برای ویندوز 7 , درایور انویدیا برای ویندوز 8 , درایور انویدیا برای ویندوز xp , درایور جدید انویدیا , درایور جدید کارت گرافیک nVIDIA , درایور جدید کارت گرافیک انویدیا , درایور جی فورس , درایور کارت گرافیک , درایور کارت گرافیک geforce , درایور کارت گرافیک nVIDIA , درایور کارت گرافیک Nvidia GeForce , درایور کارت گرافیک Nvidia GeForce ویندوز , درایور کارت گرافیک انویدیا , درایور کارت گرافیک برای ویندوز 7 , کارت گرافیک nVIDIA GeForce , کارت گرافیک لپ تاپ , ,
تاریخ : شنبه 9 مرداد 1395
بازدید : 379
نویسنده : SOBHAN

We Happy Few یک بازی در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی Compulsion Games ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . استودیوی بازی سازی Compulsion Games یکی از استودیوهای قدیمی می باشد که تاکنون موفق به ساخت بازی های بسیاری مانند Contrast و We Happy Few را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . سبک ماجراجویی یکی از سبک های بسیار جذاب می باشد که طی سال های اخیر دست خوش تغییرات بسیاری شده است ، این…



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
تاریخ : شنبه 9 مرداد 1395
بازدید : 335
نویسنده : SOBHAN

بازی کامپیوتر Minecraft Story Mode یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط Telltale Games طراحی و ساخته شده و بهتازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در این 5 قسمت از سری اپیزودیک , شما در یک ماجراجویی پرهیجان مسیرها و مراحل دشوار بسیاری را پشت سر خواهید گذاشت که در طول بازی دوستانی از جمله یک جنگجو , مهندسان Redstone , Griefer و معماران شما را همراهی می کنند . در حالی که EnderMan به ملاقات با Gabriel جنگجو امیدوار است , شما و دوستانتان یکسری مسائلی را کشف می…



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
تاریخ : شنبه 19 تير 1395
بازدید : 353
نویسنده : SOBHAN

xcom-2

 بازی XCOM 2 یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های انحصاری رایانه‌های شخصی است که به زودی برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. این بازی دنباله‌ای (داستان این نسخه به پایان‌بندی بازی قبلی وفادار نیست) برای نسخه XCOM: Enemy Within است که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد و توانست جانی دوباره به این سری بازی قدیمی ببخشد و به همین دلیل هم انتظارات از نسخه دوم این اثر بسیار بالا است. داستان بازی در دنیایی که توسط بیگانگان کنترل می شود جریان دارد و این موضوع دقیقا بالعکس نسخه اول است. برای نخستین بار در سری XCOM بازیکنان در این نسخه با سطوح رویه ای رو به رو هستند و تاکید بیشتری روی سفارشی سازی سربازان شده است. استودیو Firaxis سازنده بازی وعده کلاس هایی برای سربازان و گونه هایی برای بیگانگان داده است. این استودیو می خواهد از یک سطح عمیق تری از مود در XCOM 2 پشتیبانی کند.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: XCOM 2 ,
تاریخ : شنبه 19 تير 1395
بازدید : 462
نویسنده : SOBHAN

Untitled-1

بازی Desire در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Sylvain Seccia طراحی و منتشر شده است. وقتی معلم از دانش آموز می پرسد چرا مثل سایر دانش آموزان خورشید را نکشیدی، پاسخ داد: در ذهن من همیشه شب است. در شخصیت فردی به نام Desire ایفای نقش خواهید کرد، او از بدو تولد کور رنگ بوده به همین دلیل شما وارد دنیایی سیاه و سفید خواهید شد و در چنین محیطی باید به ماجراجویی بپردازید. این بازی در واقع نقد دنیای مدرن است و نشان می دهد که علم تا چه حد می تواند به افراد کمک کند. گام های دیزایر در ابتدا با تردید است و شادی در زندگی او معنایی ندارد. شما باید به او کمک کنید تا بر این عیب ها غلبه کند و زندگی همانند دیگران برای خود تشکیل دهد. مراحل به کار رفته در این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز می باشد که می تواند شما را سرگرم کند.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
تاریخ : جمعه 4 دی 1394
بازدید : 393
نویسنده : SOBHAN

دانلود بازی Running With Rifles برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Running With Rifles برای کامپیوتر

| نسخه Skidrow |

| آپدیت Update-SKIDROW 1.22 اضافه شد … |

 

Running With Rifles 1.22 بازی کم حجم جدیدی در سبک استراتژیک و اکشن می باشد که در سال 2015 توسط Modulaatio Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . شما در ابتدای این بازی در نقش یک سرباز عادی به مانند هزاران نفر دیگر به صفوف ارتش پیوسته و در ادامه نیز با تعریف مبارزات مختلف و انتخابات از طرف شما رویکردی خاص را در داستان غنی بازی پیش خواهید گرفت. به خطوط دشمن حمله ور شده و با همکاری توسط گروه خود دشمن را عقب برانید. شناسایی و کشف توپ خانه دشمن و محل تدارکات آنها بسیار مهم بوده و نیازمند تجهیزات زیادی خواهد داشت.

در بازی ماموریت های مختلفی نظیر نابود کردن کامیون های دشمن و نجات اسیران برعهده شما خواهد بود. سرقت از محموله های دشن و تیز نابودی برج های دیدبانی از دیگر وظایف شما خواهد بود. مرگ و میر در بازی با جلوه های ویژه نمایش داده شده و شامل صحنه های گرافیکی زیبایی نیز خواهد بود. هم اکنون می توانید بازی Running With Rifles را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی کم حجم Running With Rifles برای کامپیوتر ,
تاریخ : جمعه 4 دی 1394
بازدید : 750
نویسنده : SOBHAN

دانلود بازی کم حجم Office Battle برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Office Battle برای کامپیوتر

| بازی جنگ و دعوا در اداره ! |

| نسخه ALiAS |

 

Office Battle بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2015 توسط Black Lime Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. عنوان بازی گویای همه چیز است و ما نیز همانند شما از چنین عنوانی بسیار تعجب کرده ایم ! اما حقیقت دارد ؛ Office Battle یک بازی جالب و طنز از بزن بزن های درون ادارات را به تصویر می کشد. به Office Battle خوش آمدید ! بسیاری از کارگرها در شرکتی که شما در آن مشغول کار هستید ، به زودی شغل خود را دست می دهند ، چرا که آمار کارگرهای اخراجی در این شرکت بسیار بالاست.

به همین دلیل است که Big B تصمیم می گیرد برای ثابت نگه داشتن شغل و درآمد خود ، یک رقابت را در میان کارگران ایجاد کند. البته این رقابت بسیار متفاوت تر از آن چیزی ست که شما تصور می کنید ! بزن بزن های خنده دار و سرگرم کننده در محیط شرکت ، امکان طراحی نقشه های شرکت و … از جمله نقاط قوت این بازی به شمار می آیند. این بازی در مجموع دارای 60 مرحله متنوع و رنگارنگ ، 40 آیتم جدید و نوآورانه ، قابلیت بهبود مراحل و دستاوردها و امکانات ارتقای قدرت های شماست. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Office Battle را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی کم حجم Office Battle برای کامپیوتر ,
تاریخ : جمعه 4 دی 1394
بازدید : 288
نویسنده : SOBHAN

دانلود بازی کم حجم Steampunk Tower برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Steampunk Tower برای کامپیوتر

| بازی دفاع از برج |

 

Steampunk Tower بازی کم حجم جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2015 توسط CHILLINGO ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. شما نیز به جمع طرفداران Steampunk Tower بپیوندید ، به رئیس بزرگ Bingham کمک کنید تا از معادن با ارزش Etherium دفاع کند. در این بازی هیجان انگیز ، شما چشم اندازهایی از انبوه سربازان و جنگنده های مکانیکی را مشاهده خواهید کرد که برای دفاع از اهداف خود ، در یک رویارویی تاریخی قرار می گیرند.

بازی دفاع از برج ها تمامی آیتم ها به طور متحد با همدیگر برای دفاع از برج ها با همدیگر در تلاش هستند ، این بازی با دارا بودن یک محیط گرافیکی جالب و خیره کننده در مقایسه با حجم کم بازی ، به شما امکان خرید و فروش اسلحه ها و همچنین استفاده از قدرت هایی نظیر مسلسل ، توپ ، انفجار ، رعد و برق و … را نیز می دهد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Steampunk Tower را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی کم حجم Steampunk Tower برای کامپیوتر ,
تاریخ : جمعه 4 دی 1394
بازدید : 222
نویسنده : SOBHAN

دانلود بازی کم حجم Pyramid Raid برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Pyramid Raid برای کامپیوتر

| بازی حمله به اهرام مصر باستان |

| نسخه ALiAS |

 

Pyramid Raid بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2015 توسط Travian Games GmbH ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Pyramid Raid یک ترکیب منحصر به فرد از یک بازی پلتفرمر و دفاع از برج می باشد که به تازگی در دسترس گیمرهای کامپیوتری قرار گرفته است. در این بازی شما در نقش یک تاجر سابق مصری را بر عهده دارید که به مومیایی تبدیل شده است ؛ همچنین شما می بایست در تلاش باشید تا از اهرام ساخته شده توسط دیگر پلیرها نیز محافظت کنید.

در واقع شما در گذشته ی مصر باستان ، یک تاجر معروف و شناخته شده بوده اید و هم اکنون نیز لازم است این مسیر را ادامه دهید ؛ هرچند که دیگر زنده نیستید ! از این رو می بایست به سمت اهرام مصری حمله کنید و گنجینه های آن را برای خود جمع آوری کنید. البته اهرام مصری به این سادگی ثروت های بزرگ را در اختیار شما نمی گذارند ؛ برای رسیدن به این هدف می بایست از میان انبوهی از تله های مرگبار و غیرمستقیم آنان جان سالم به در ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Pyramid Raid را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی کم حجم Pyramid Raid برای کامپیوتر ,
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
بازدید : 176
نویسنده : SOBHAN

داستان در سری Rainbow Six اهمیت بسیار کمی دارد. تقابل نیرو‌های ضد‌تروریستی با تروریست‌ها برای نجات گروگان و یا خنثی‌سازی بمب، تنها روایت مختصری از داستان است که فقط زمینه‌ای برای ارایه یک گیم‌پلی جذاب به شمار می‌روند. در Siege داستان در مورد تقابل گروه رینبو با نیرو‌های «White Masks» است که هویتی نامشخص دارند و در سراسر جهان به خراب‌کاری می‌پردازند. اهمیت کم‌تر داستان در آخرین نسخه  پر‌رنگ‌تر نیز شده و از آن‌جایی که شاهد یک اثر مبتنی بر همکاری تیمی و بازی چند‌نفره هستیم، داستان کم اهمیت‌ترین عنصر بازی به شمار می‌رود. ولی گیم‌پلی جایی است که Siege حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. یوبی‌سافت در جریان معرفی بازی، آن را اثری «فاقد بخش داستانی» معرفی کرد که بر روی ارایه یک تجربه جذاب چند‌نفره تمرکز می‌کند. البته نبود بخش داستانی، به منزله نبود بخش تک‌نفره نیست و گیمر‌ها می‌توانند به تنهایی مراحل آموزشی را برای حرفه‌ای شدن در بازی پشت سر بگذارند یا حالت «Terrorist’s Hunt» را به همراهی هوش مصنوعی بازی کنند. ولی تا زمانی که Siege را به همراه دوستانتان بازی نکنید، لذتی از آن نخواهید بود.

Tom Clancys Rainbow Six Siege PC-CODEX

|آپدیت Update v1.1-CODEX اضافه شد|

|پکیج تکسچرهای HD بازی Ultra.HD.Texture.Pack-PLAZA اضافه شد|

 

Tom Clancys Rainbow Six Siege pc cover small دانلود بازی Tom Clancys Rainbow Six Siege برای PC

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Tom Clancys Rainbow Six Siege برای PC ,
تاریخ : شنبه 7 آذر 1394
بازدید : 170
نویسنده : SOBHAN
Share20

[دانلود بازی Watch Dogs برای کامپیوتر]

|دانلود اختصاصی از سرور سایت ناز دانلود|

|نسخه RELOADED قرار گرفت|

دانلود Watch Dogs - بازی سگ های نگهبان

امروزه با توسعه فناوری و اطلاعات در زمینه های مختلف و همچنین استفاده از ابزار و لوازم مدرن، تقریباً هیچ کاری غیر ممکن نیست. پیشرفت تکنولوژی یکی از بحث برانگیزترین مواردی است که این روزها در بازی های مختلف به آن پرداخته می شود. می توان گفت که حتی تکنولوژی های متفاوت هم در خدمت صنعت بازیسازی درآمده اند، زیرا تا به حال عناوین زیادی با محوریت آن ساخته شده اند. بزرگترین رویداد E3 سال ۲۰۱۲ معرفی یک IP جدید از طرف Ubisoft بود که با توجه به نزدیک شدن به اواخر نسل حاضر، این حرکت از سوی آن ها بسیار تحسین برانگیز قلمداد شده و عنوان جدید آن ها با نام Watch Dogs فوق العاده مورد توجه قرار گرفت و تا مدت ها به سوژه اصلی بسیاری از سایت ها و مجلات معروف تبدیل شد.

پس از نمایش خیره کننده E3 تقریباً هیچ چیزی از بازی بروز پیدا نکرد و این نام در سکوت کامل خبری به سر می برد تا اینکه بالاخره چند روز پیش در نشست خبری ای که Sony‌  برای معرفی کنسول نسل بعد خود برگزار کرده بود، تریلر جدیدی از گیم پلی این بازی به نمایش درآمد و همچنین برای کنسول PS4 تأیید شد. این ویدیوی چند دقیقه ای که روی PS4‌ اجرا می شد، حرف های فراوانی برای گفتن دارد. بازی همانند E3 با قدم زدن شخصیت اصلی آیدن پیرس (Aiden Pearce) در خیابان آغاز شد. او که هکری قدرتمند است، خود را به بانکی رسانده و با استفاده از تلفن همراهش که در واقع اصلی ترین سلاح او به حساب می آید، اطلاعات حساب یکی از مشتریان بانک را هک کرده و از خودپرداز مقداری پول برداشت می کند.

این تلفن همراه در طول بازی ارتقاء پیدا کرده و قابلیت های جدیدی به آن افزوده می شود. در همین ابتدای نمایش، شاهد یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فردی هستیم که در Watch Dogs با آن مواجه خواهیم شد. هرگاه نیاز به پول بود، کافیست با هک کردن اطلاعات شخصی افراد به حساب های بانکی آن ها دسترسی پیدا کرده و مبالغ مورد نظر خود را برداشت کنید. این مکانیزم مخرب، ایده ای جدید محسوب می شود. در ادامه، آیدن یک زن که هنوز مشخص نیست چه نقشی در داستان بازی ایفا خواهد کرد را تعقیب کرده به شخصیتی که دنبالش بوده، دسترسی پیدا می کند. ابتدا او را با اسلحه تهدید می کند، اما آن فرد می گریزد.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Watch Dogs برای PC ,
تاریخ : چهار شنبه 4 آذر 1394
بازدید : 258
نویسنده : SOBHAN

کلیت گیم پلی بازی تفاوت چندانی نکرده که البته غیر از این نیز انتظار نمی‌رفت، اما در بحث جزییات LotV تفاوت‌های اساسی با پیشینیان خود دارد. همانند سنت قدیمی بلیزارد در عرضه استارکرفت‌ها این بار نیز واحدهای زیادی حذف و بسیاری نیز مانند Ravangerهای «زرگ» اضافه شده‌اند و البته قدیمی‌ها نیز در صورت ماندن، تغییرات زیادی به خود دیده‌اند. برای مثال قابلیت Hardened Shields واحدهای محبوب ایمورتال از نژاد پروتاس حذف شده و جای آن را قابلیتی برای ضد ضربه شدن دو ثانیه‌ای به نام Barrier گرفته است. یا در مثالی دیگر بانشی‌های محبوب حتی از قبل نیز سریع‌تر شده و با سرعت بیشتری در حالت نامرئی می‌توانند حرکت کنند. هرچند هیچ عنوان استراتژی دیگری را نمی‌توان از لحاظ بالانس بودن و تنوع نژادها در کنار استارکرفت قرار داد اما تمامی این تغییرات و افزودن واحدهای جدید در راستای بالانس‌تر شدن بازی و صدالبته تنوع بیشتر صورت گرفته است. علاوه بر حالت عادی بازی که بر پایه ساخت بیس و حمله است، باز هم خلاقیت بلیزارد به کار افتاده و بازی حالت‌های جدیدی در چنته دارد. احتمالا هنگام عرضه جذاب‌ترین بخش اضافه شده، قسمت Co-Op باشد که تحت نام هوشمندانه Archon Mode (اشاره به یکی از واحدهای محبوب بازی) معرفی شده است. در این بخش دو گیمر کنترل یک بیس را به عهده می‌گیرند. یکی بخش‌های اصلی و کلیت بیس مانند مدیریت منابع را زیر نظر دارد و دیگری قسمت‌های جزیی مانند طرح‌ریزی و اجرای حمله‌ها. مسلما در این قسمت دیگر با محدودیت‌های فردی در کنترل دو جانبه میدان نبرد روبرو نیستیم و احتمالا با گذشت زمان در مسابقات استراتژی‌های پیچیده‌ای را خواهیم دید که در بخش تک نفره قابل اجرا نیست.

StarCraft II Legacy of the Void PC-RELOADED

 

StarCraft II Legacy of the Void pc cover small دانلود بازی StarCraft II Legacy of the Void برای PC



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: , بازی آنلاین , بازی آنلاین باربی , بازی آنلاین حکم , بازی آنلاین ماشین , بازی آنلاین کلش , بازی آنلاین اندروید , بازی آنلاین تخته نرد , بازی آنلاین استراتژیک , بازی آنلاین مرد عنکبوتی , بازی آنلاین ماشین سواری , بازیگران پورنو , بازیگران پورنو ایران , بازیگران پورنوگرافی , بازیگران پورنو بر پایه دهه , بازیگران پورنو بر پایه کشور , بازیگران پورنو مرد , بازیگران پورنو ترکیه , بازی اندروید , بازی اندروید گرافیک بالا , بازی اندروید جدید , بازی اندروید Hd , بازی اندروید دخترانه , بازی اندروید کم حجم , بازی اندروید رایگان , بازی اندروید استراتژیک , بازی اندروید بدون دیتا , بازی اندروید دانلود , بازی باربی , بازی باربی جدید , بازی باربی دخترانه , بازی باربی حامله , بازی باربی لباس , بازی باربی رایگان , بازی باربی عروس , بازی باربی اندروید , بازی باربی خارجی , بازی باربی 2015 , بازی دخترانه , بازی دخترانه اندروید , بازی دخترانه باحال , بازی دخترانه جدید , بازی دخترانه آنلاین , بازی دخترانه السا , بازی دخترانه برای اندروید , بازی دخترانه ارایشگری , بازی دخترانه ی انلاین , بازی دخترانه آشپزی , بازیگران زن ایرانی , بازیگران زن ایرانی با ساپورت , بازیگران زن ایرانی بی حجاب , بازیگران زن ایرانی فیس بوک , بازیگران زن ایرانی ساپورت پوش , بازیگران زن ایرانی در فیس بوک , بازیگران زن ایرانی 94 , بازیگران زن ایرانی خارج از کشور , بازیگران زن ایرانی بدون حجاب , بازیگران زن ایرانی در پارتی , بازی تاج و تخت , بازی تاج و تخت فصل 6 , بازی تاج و تخت دانلود , بازی تاج و تخت فصل 5 , بازی تاج و تخت فصل 5 دانلود , بازی تاج و تخت کتاب , بازی تاج و تخت فصل سوم , بازی تاج و تخت فصل 3 , بازی تاج و تخت دوبله فارسی , بازی تاج و تخت فارسی , بازی Ps4 , بازی Ps4 ارزان , بازی Ps4 دست دوم , Games Ps4 , Games Ps4 2014 , Games Ps4 List , Games Ps4 Vs Xbox One , Games Ps4 2013 , Games Ps4 Launch , Games Ps4 Youtube , بازی کلش , بازی کلش اف کلنز , بازی کلش برای کامپیوتر , بازی کلش روی کامپیوتر , بازی کلش هک شده , بازی کلش برای ویندوز , بازی کلش اف کینگ , بازی کلش و شیطان پرستی , بازی کلش انلاین , بازی کلش چیست , بازیگران ایرانی , بازیگران ایرانی در خارج , بازیگران ایرانی با ساپورت , بازیگران ایرانی هالیوود , بازیگران ایرانی در هالیوود , بازیگران ایرانی مرد , بازیگران ایرانی در فیس بوک , بازیگران ایرانی روی فرش قرمز , بازیگران ایرانی طلاق گرفته , بازیگران ایرانی زن ,
تاریخ : چهار شنبه 4 آذر 1394
بازدید : 204
نویسنده : SOBHAN

جدیدترین عنوان استودیو معروف Psyonix می باشد که در ادامه سری بازی های ماشین فوتبالی خود، برای پلتفرم کامپیوتر نیز این بازی را عرضه کرده است. در این بازی شما می توانید تا ۴نفر در یک زمین بازی قرار بگیرید و توسط ماشین های ویژه ای که در این بازی طراحی شده اند به مسابقه فوتبال بپردازید. هر یک از ماشین ها خواص خود را داشته و می توانند در بخش های مختلف یک بازی فوتبال حرفه ای ایفای نقش کنند. حرکات دینامیکی ماشین ها به خوبی شبیه سازی شده و به شما تجربه خوب و هیجان انگیزی از یک بازی مسابقه ای را القا خواهند کرد.

Rocket League PC-FLT

 

Rocket League pc cover small دانلود بازی Rocket League برای PC

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: , بازی آنلاین , بازی آنلاین باربی , بازی آنلاین حکم , بازی آنلاین ماشین , بازی آنلاین کلش , بازی آنلاین اندروید , بازی آنلاین تخته نرد , بازی آنلاین استراتژیک , بازی آنلاین مرد عنکبوتی , بازی آنلاین ماشین سواری , بازیگران پورنو , بازیگران پورنو ایران , بازیگران پورنوگرافی , بازیگران پورنو بر پایه دهه , بازیگران پورنو بر پایه کشور , بازیگران پورنو مرد , بازیگران پورنو ترکیه , بازی اندروید , بازی اندروید گرافیک بالا , بازی اندروید جدید , بازی اندروید Hd , بازی اندروید دخترانه , بازی اندروید کم حجم , بازی اندروید رایگان , بازی اندروید استراتژیک , بازی اندروید بدون دیتا , بازی اندروید دانلود , بازی باربی , بازی باربی جدید , بازی باربی دخترانه , بازی باربی حامله , بازی باربی لباس , بازی باربی رایگان , بازی باربی عروس , بازی باربی اندروید , بازی باربی خارجی , بازی باربی 2015 , بازی دخترانه , بازی دخترانه اندروید , بازی دخترانه باحال , بازی دخترانه جدید , بازی دخترانه آنلاین , بازی دخترانه السا , بازی دخترانه برای اندروید , بازی دخترانه ارایشگری , بازی دخترانه ی انلاین , بازی دخترانه آشپزی , بازیگران زن ایرانی , بازیگران زن ایرانی با ساپورت , بازیگران زن ایرانی بی حجاب , بازیگران زن ایرانی فیس بوک , بازیگران زن ایرانی ساپورت پوش , بازیگران زن ایرانی در فیس بوک , بازیگران زن ایرانی 94 , بازیگران زن ایرانی خارج از کشور , بازیگران زن ایرانی بدون حجاب , بازیگران زن ایرانی در پارتی , بازی تاج و تخت , بازی تاج و تخت فصل 6 , بازی تاج و تخت دانلود , بازی تاج و تخت فصل 5 , بازی تاج و تخت فصل 5 دانلود , بازی تاج و تخت کتاب , بازی تاج و تخت فصل سوم , بازی تاج و تخت فصل 3 , بازی تاج و تخت دوبله فارسی , بازی تاج و تخت فارسی , بازی Ps4 , بازی Ps4 ارزان , بازی Ps4 دست دوم , Games Ps4 , Games Ps4 2014 , Games Ps4 List , Games Ps4 Vs Xbox One , Games Ps4 2013 , Games Ps4 Launch , Games Ps4 Youtube , بازی کلش , بازی کلش اف کلنز , بازی کلش برای کامپیوتر , بازی کلش روی کامپیوتر , بازی کلش هک شده , بازی کلش برای ویندوز , بازی کلش اف کینگ , بازی کلش و شیطان پرستی , بازی کلش انلاین , بازی کلش چیست , بازیگران ایرانی , بازیگران ایرانی در خارج , بازیگران ایرانی با ساپورت , بازیگران ایرانی هالیوود , بازیگران ایرانی در هالیوود , بازیگران ایرانی مرد , بازیگران ایرانی در فیس بوک , بازیگران ایرانی روی فرش قرمز , بازیگران ایرانی طلاق گرفته , بازیگران ایرانی زن ,
تاریخ : چهار شنبه 4 آذر 1394
بازدید : 158
نویسنده : SOBHAN

یک بازی در سبک اکشن، ایندی و ماشین سواری می باشد که توسط کمپانی Mily Tea Studios توسعه و انتشار پیدا کرده است. اسکوتر پر سرعت خود را بردارید و با زامبی هایی که می خواهند روح شما را تسخیر کنند به مبارزه بپردازید. ۱۳مرحله مسابقه ای به همراه تنوع بالایی از سلاح های دست ساز و گدجت ها در این بازی قرار داده شده است. شما باید برای زنده ماندن افراد کهن سالی که در این روستا زندگی می کنند به مسابقه بپردازید!

Coffin Dodgers PC-SKIDROW

 

Coffin Dodgers pc cover small دانلود بازی Coffin Dodgers برای PC



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: , بازی آنلاین , بازی آنلاین باربی , بازی آنلاین حکم , بازی آنلاین ماشین , بازی آنلاین کلش , بازی آنلاین اندروید , بازی آنلاین تخته نرد , بازی آنلاین استراتژیک , بازی آنلاین مرد عنکبوتی , بازی آنلاین ماشین سواری , بازیگران پورنو , بازیگران پورنو ایران , بازیگران پورنوگرافی , بازیگران پورنو بر پایه دهه , بازیگران پورنو بر پایه کشور , بازیگران پورنو مرد , بازیگران پورنو ترکیه , بازی اندروید , بازی اندروید گرافیک بالا , بازی اندروید جدید , بازی اندروید Hd , بازی اندروید دخترانه , بازی اندروید کم حجم , بازی اندروید رایگان , بازی اندروید استراتژیک , بازی اندروید بدون دیتا , بازی اندروید دانلود , بازی باربی , بازی باربی جدید , بازی باربی دخترانه , بازی باربی حامله , بازی باربی لباس , بازی باربی رایگان , بازی باربی عروس , بازی باربی اندروید , بازی باربی خارجی , بازی باربی 2015 , بازی دخترانه , بازی دخترانه اندروید , بازی دخترانه باحال , بازی دخترانه جدید , بازی دخترانه آنلاین , بازی دخترانه السا , بازی دخترانه برای اندروید , بازی دخترانه ارایشگری , بازی دخترانه ی انلاین , بازی دخترانه آشپزی , بازیگران زن ایرانی , بازیگران زن ایرانی با ساپورت , بازیگران زن ایرانی بی حجاب , بازیگران زن ایرانی فیس بوک , بازیگران زن ایرانی ساپورت پوش , بازیگران زن ایرانی در فیس بوک , بازیگران زن ایرانی 94 , بازیگران زن ایرانی خارج از کشور , بازیگران زن ایرانی بدون حجاب , بازیگران زن ایرانی در پارتی , بازی تاج و تخت , بازی تاج و تخت فصل 6 , بازی تاج و تخت دانلود , بازی تاج و تخت فصل 5 , بازی تاج و تخت فصل 5 دانلود , بازی تاج و تخت کتاب , بازی تاج و تخت فصل سوم , بازی تاج و تخت فصل 3 , بازی تاج و تخت دوبله فارسی , بازی تاج و تخت فارسی , بازی Ps4 , بازی Ps4 ارزان , بازی Ps4 دست دوم , Games Ps4 , Games Ps4 2014 , Games Ps4 List , Games Ps4 Vs Xbox One , Games Ps4 2013 , Games Ps4 Launch , Games Ps4 Youtube , بازی کلش , بازی کلش اف کلنز , بازی کلش برای کامپیوتر , بازی کلش روی کامپیوتر , بازی کلش هک شده , بازی کلش برای ویندوز , بازی کلش اف کینگ , بازی کلش و شیطان پرستی , بازی کلش انلاین , بازی کلش چیست , بازیگران ایرانی , بازیگران ایرانی در خارج , بازیگران ایرانی با ساپورت , بازیگران ایرانی هالیوود , بازیگران ایرانی در هالیوود , بازیگران ایرانی مرد , بازیگران ایرانی در فیس بوک , بازیگران ایرانی روی فرش قرمز , بازیگران ایرانی طلاق گرفته , بازیگران ایرانی زن ,
تاریخ : چهار شنبه 4 آذر 1394
بازدید : 117
نویسنده : SOBHAN

بازی Autobahn Police Simulator یکی از بازی های سبک شبیه ساز است که توسط Z-Software طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Aerosoft GmbH برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . شبیه ساز پلیس بزرگراه اولین شبیه سازی است که به طور واقع بینانه ای زندگی کاری یک افسر پلیس در اتوبان آلمان را به تصویر می کشد . در عملیات های متعدد و متنوع , پلیر مسئول اعمال نظم و قانون در سریع ترین جاده های اروپا است . علاوه بر ۴۰ ماموریت با محوریت وظایف روزانه پلیس اتوبان , بازی این اجازه را به شما می دهد تا از حالت Free Play لذت ببرید . هم اکنون می توانید این بازی را با لینک مستقیم از وبسایت دانلود ها دریافت نمایید .

Autobahn Police Simulator PC-RELOADED

 

Autobahn Police Simulator pc cover دانلود بازی Autobahn Police Simulator برای PC



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Autobahn Police Simulator برای PC ,
تاریخ : سه شنبه 3 آذر 1394
بازدید : 121
نویسنده : SOBHAN

 

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Zombie Defense 2: Episodes

بیش از 1,000,000 نصب فعال در گوگل پلی

گرافیک زیبا به همراه گیم پلی بسیار سرگرم کننده

 با کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

هم اکنون ما شاهد یکی از بهترین عناوین بازی های تیر اندازی به زامبی البته با زامبی های خونین و دیوانه وار که برای گوشی های سیستم عامل اندروید منتشر شده است , هستیم ! در سال 2021 یک ویروس مرگبار تمام تمدن ما را به هلاکت کشانده و تعداد کمی از کلونی های بازمانده توانسته اند در تاسیسات زیر زمینی مخفی شده و جان سالم به در به ببرند ! شما در نقش سارا فاستر که یک افسر ایالات متحده می باشد به همراه دکتر پارکر متخصص مهندسی ژنتیک وارد یک ماموریت خطرناک شده اید و باید واکسن ویروس را پیدا کنید ! ازمایش های دکتر پارکر باعث شده است که سارا در مقابل زامبی ها مصون بماند و الوده نشود که همین عامل باعث شده است که شما وارد جهانی مملوء از زامبی شوید !




:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: Zombie Defense 2: Episodes 1 , 912 دانلود بازی دفاع در برابر زامبی ها ,
تاریخ : یک شنبه 1 آذر 1394
بازدید : 4605
نویسنده : SOBHAN

dead-island

 Dead Island GOTYیک بازی زیبا در سبک اکشن, نقش آفرینی, survival horror است که در سال ۲۰۱۱ توسط Techland ساخته و توسط Deep Silver برای پلتفرم های PS3 / XBOX 360 / PC عرضه شده است . اگر شما یک گیمر باشید مطمئنا با سری بازی Dead Island آشنا هستید, سری که توانست با عرضه خود ترس و طعم مرگ را برای گیمر به ارمغان بیاورد. این عناون شباهت زیادی به Left 4 Dead دارد ولی با این تفاوت که الارغم میل باطنی در میان زامبی های گرفتار شده اید. داستان Dead Island در جزیره ای زیبایی اتفاق میافتد که ساکنان زیادی دارد. طی یک اتفاق تمامی ساکنان این جزیره به زامبی ها وحشی تبدیل میشوند و شما خودتان را گرفتار بین این زامبی ها میبینید و از همه بدتر اینکه همسرتان هم گم شده و نمی دانید آیا زنده است یا مرده؟ در کجای این جزیره مرموز است؟ حالا شما باید تمام تلاش خود را بکنید که همسر خود را پیدا کنید و از این جزیره خلاص شوید.

به صورت اتفاقی ناگهان ۴ نفر خودشان را در برابر این بیماری مقاوم می بینند و می خواهند که دیگر نجات یافتگان را نیز نجات دهند. حالا باید در مورد چگونگی پیشامد این اتفاق جستجو کرده و راهی برای فرار از آن پیدا کنند. در Dead Island گیمر از همان ابتدا میتواند یکی از ۴ کاراکتر طراحی شده را انتخاب کند و تا آخر  پیشبرد آن و خلق صحنه های بصری و در نهایت دنبال کردن داستان، پا با پا این کاراکتر پیش برود. این ۴ کاراکتر هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و ویژگی های مشابه بین این ۴ کرکتر کم دیده شده است. جزیره مرگ توسط موتور گرافیکی Chrome Engine به دنیای گیم معرفی شد. اگر بخواهیم بازی Dead Island را در یک جمله معرفی کنیم باید بگوییم جزیره ی مرده یک بازی اکشن موفق هست که محدودیت در آن معنا ندارد و میتواند ترس را به گیمر میچشاند .



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Dead Island Game Of The Year Edition برای PC ,
تاریخ : یک شنبه 1 آذر 1394
بازدید : 480
نویسنده : SOBHAN

tomb-raider-game-of-the-year-edition

Tomb Raiderنام یکی از محبوبترین سری بازیهای اکشن و ماجراجویی است که بیش از یک دهه است که برای پلتفرمهای مختلف در قالب نسخه های مختلف در حال عرضه است و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد . پس از شکست نسخه های پیشین این بازی محبوب و استقابل نه چندان خوب از آن, کمپانی Square Enix وظیفه ساخت جدیدترین نسخه آن بر عهده گروهی جدید گذاشت که به خوبی از آن آن برآمدند و با طراحی داستانی بی نظیر, گرافیکی فوق العاده و گیم پلی روان به همراه صحنه های هیجان انگیز, توانست بهترین نسخه از سری بازیهای تام رایدر را روانه بازار کنند که با استقبال زیادی از سوی هواداران مواجه شد .

بازی Tomb Raider داستان دختری با نام لارا کرافت را روایت میکند که به همراه گروهی در حال سفر به نقطه ای از ژاپن برای تحقیق در مورد آثار باستانی است . اما در طول سفر کشتی آنها اثیر طوفانی میشود که باعث کشته شدن چند تن از اعضای گروه و همچنین جدایی لارا از گروه باقی مانده میشود و او را به جزیره عجیب و مخوف هدایت میکند . بازی هنگام کنترل را به دست شما میسپارد که لارا با دست و پای بسته در غاری از سقف آویزان است و دور او پر از اجساد سلاخی شده است . تیم سازنده بازی Tomb Raider داستان و شروع هیجان انگیزی را برای جدیدترین نسخه از بازی تام رایدر تدارک دیده اند و میتوان این عنوان را انقلابی جدید در سری تام رایدر دانست .



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Tomb Raider – Game Of The Year Edition برای PC ,
تاریخ : یک شنبه 1 آذر 1394
بازدید : 121
نویسنده : SOBHAN

cs-go

Global Offensiveجدیدترین نسخه از سری بازی های Counter Strike است. این نسخه را حقیقتا باید شاهکاری در میان بازی های کانتر دانست. گرافیک فوق العاده و افکت های بی نظیر صوتی، شما را میخکوب خواهد کرد. کلیت بازی Counter Strike Global Offensives برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست ها می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند.هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند. از نظر گرافیک، Global Offensive می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند. اما این بازی بخاطر داشتن گرافیک خوب محبوب نشده است. حالت های مختلف بازی و مسابقه های هیجان انگیز از دلایل محبوبیت آن به حساب می آیند. در بازی Counter Strike Global Offensives باید سعی کنید که امتیاز خوبی بدست بیاورید و زنده بمانید. سیستم مهارت ها نقش مهمی را ایفا می کنند و باعث شده که بازی چالش بیشتری داشته باشد. هر چه بازیکنان بتوانند میزان مهارت خود را افزایش دهند، می توانند خود را به نوعی یک بازیکن حرفه ای نام ببرند. اما اگر نتوانید مهارت های لازم را بدست بیاورید، به شما به چشم یک بازیکن تازه کار نگاه می شود.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Counter Strike Global Offensive کانتر استریک نسخه اورجینال ,
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394
بازدید : 419
نویسنده : SOBHAN

دانلود بازی Call of Duty: Black Ops 3 برای PC

Black Ops 3 نسخه کم حجم بازی Call of Duty: Black Ops 3 رفع مشکلات و خطاهای بازی Call of Duty: Black Ops 3 دی ال سی های بازی Call of Duty: Black Ops 3 دانلود نسخه کرک شده بازی Call of Duty: Black Ops 3 دانلود نسخه بلک باکس بازی Call of Duty: Black Ops 3 دانلود نسخه FitGirl بازی Call of Duty: Black Ops 3 دانلود مستقیم بازی Call of Duty: Black Ops 3 برای کامپیوتر دانلود کرک جداگانه بازی Call of Duty: Black Ops 3 دانلود کرک بازی Call of Duty: Black Ops III دانلود بازی Call of Duty: Black Ops III برای PC دانلود بازی Call of Duty: Black Ops 3 نسخه بلک باکس دانلود بازی Call of Duty: Black Ops 3 برای پی سی دانلود بازی Call of Duty: Black Ops 3 برای Xbox دانلود بازی Call of Duty: Black Ops 3 برای PC دانلود بازی Call of Duty: Black Ops 3 با لینک مستقیم دانلود بازی Call of Duty: Black Ops 3 دانلود آپدیت های بازی Call of Duty: Black Ops 3 خبر بازی Call of Duty: Black Ops 3 جدید ترین اخبار بازی Call of Duty: Black Ops 3 تریلر بازی Call of Duty: Black Ops 3 تاریخ انتشار کرک بازی Call of Duty: Black Ops 3 پیشنمایش بازی Call of Duty: Black Ops 3 بازی Call of Duty: Black Ops III بازی Call of Duty: Black Ops 3 با اطلاعات جدید از بازی Call of Duty: Black Ops 3 همراه باشید آموزش بازی Call of Duty: Black Ops 3 آخرین اخبار بازی Call of Duty: Black Ops 3 Call of Duty: Black Ops 3

دانلود بازی Call of Duty: Black Ops III برای PC

| Call of Duty Black Ops III PC-RELOADED |

 | آپدیت Update.1-RELOADED بازی اضافه شد… |

بازی Call of Duty: Black Ops 3 اولین نسخه از سری پرطرفدار Black Ops برای کنسول‌های نسل بعدی میباشد. در Call of Duty: Black Ops 3 بازیکنان را به آینده‌ای تاریک و پیچیده، جایی که سربازان جدیدی دنیا را تهدید می‌کنند و خط میان انسان بودن و تکنولوژی‌هایی که خودمان برای پیشرفت خلق کردیم تاریک شده است می‌برد. در این دنیا ربات‌های نظامی معنای جنگ را تعریف خواهند کرد. Black Ops III همچنان با ابرسربازهایی سر و کار دارد که با دانش بیوتکنولوژی، مجهز به تجهیزات فراانسانی شده اند. سربازها لباسی به نام Direct Neural Interface برتن دارند (که البته فراتر از یک لباس عادی است) و می توانند حرکات جدید و خارق العاده ای به وسیله آن انجام دهند. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا و هیجان انگیز را از پارسی دانلود دریافت کنید.

Black Ops 31 نسخه کم حجم بازی Call of Duty: Black Ops 3 رفع مشکلات و خطاهای بازی Call of Duty: Black Ops 3 دی ال سی های بازی Call of Duty: Black Ops 3 دانلود نسخه کرک شده بازی Call of Duty: Black Ops 3 دانلود نسخه بلک باکس بازی Call of Duty: Black Ops 3 دانلود نسخه FitGirl بازی Call of Duty: Black Ops 3 دانلود مستقیم بازی Call of Duty: Black Ops 3 برای کامپیوتر دانلود کرک جداگانه بازی Call of Duty: Black Ops 3 دانلود کرک بازی Call of Duty: Black Ops III دانلود بازی Call of Duty: Black Ops III برای PC دانلود بازی Call of Duty: Black Ops 3 نسخه بلک باکس دانلود بازی Call of Duty: Black Ops 3 برای پی سی دانلود بازی Call of Duty: Black Ops 3 برای Xbox دانلود بازی Call of Duty: Black Ops 3 برای PC دانلود بازی Call of Duty: Black Ops 3 با لینک مستقیم دانلود بازی Call of Duty: Black Ops 3 دانلود آپدیت های بازی Call of Duty: Black Ops 3 خبر بازی Call of Duty: Black Ops 3 جدید ترین اخبار بازی Call of Duty: Black Ops 3 تریلر بازی Call of Duty: Black Ops 3 تاریخ انتشار کرک بازی Call of Duty: Black Ops 3 پیشنمایش بازی Call of Duty: Black Ops 3 بازی Call of Duty: Black Ops III بازی Call of Duty: Black Ops 3 با اطلاعات جدید از بازی Call of Duty: Black Ops 3 همراه باشید آموزش بازی Call of Duty: Black Ops 3 آخرین اخبار بازی Call of Duty: Black Ops 3 Call of Duty: Black Ops 3



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Call of Duty: Black Ops 3 برای PC ,
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394
بازدید : 349
نویسنده : SOBHAN

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

 

Call Of Duty Black Ops II-SKIDROW | 14.3 GB

|کرک جدید بازی با نام SKIDROW CrackFix به پست افزوده شد|

|کرک کاملا تست شده ، سالم وبدون مشکل جهت اجرای بازی به پست افزوده شد|

|آپدیت شماره ۱ و ۲ بازی SKIDROW به پست افزوده شد|

 

Call of Duty Black Ops II Front Cover دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC ,
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394
بازدید : 372
نویسنده : SOBHAN

f41 دانلود بازی Fallout 4 برای کامپیوتر

دانلود بازی Fallout 4 برای PC + کرک

| نسخه کامل همراه با کرک معتبر CODEX + نسخه فشرده شده CorePack با حجم ۲۰GB |

Fallout 4 یکی از مورد انتظارترین بازی های سبک نقش آفرینی امسال که برای PC تولید و منتشر شد ، این بازی که سازنده آن کمپانی صاحب نام Bethesda Game Studios بوده چهارمین نسخه از فرانچایز محبوب خود را روانه بازار کرده است ، بتسدا که قبل ها نیز عنوان خارق العاده The Elder Scrolls V: Skyrim را تولید کرده بود سعی دارد با نسخه ۴ فال آوت نیز آن موفقیت های باورنکردنی فرانچایز دیگرش را نیز تکرار کند ، Fallout 4 بدون تردید یکی از جسورانه ترین و بلند پروازانه ترین بازی های RPG جهان باز است ، چرا که ویژگی ها و قابلیت هایی که قبل از انتشار رسمی در اختیار گیمرها قرار گرفت مشخص می کرد که یک عنوان کامل از هر نظر محسوب می شود ، داستان بازی در مورد یک بازمانده از بخشی به نام Vault 111 بوده که در اثر جنگ به نابودی کشیده شده است ، شما تنها یک کار در بازی دارید: بقا ، جهت دانلود بازی Fallout 4 برای PC با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

ویژگی های بازی Fallout 4:

–     آزادی و اختیار: همانطور که گفته شد بازی به صورت Open World بوده و شما آزادی کامل در انجام ماموریت ها ، انتخاب شخصیت ها و … را خواهید داشت
–     بخش S.P.E.C.I.A.L: هر شخصی که در بازی می خواهید او را در گروه خود داشته باشید می توانید او را به اصطلاح در گروه خاص قرار دهید
–     موتور گرافیکی جدید و پیکسل عالی: به لطف کنسول های نسل بعد و کارت گرافیک های مدرن بازی دارای محیطی کاملا پویا با نورپردازی عالی و همچنین طراحی منحصر به فردی می باشد
–     خشونت بالا و سیستم V.A.T.S.: خشونت در بازی در درجه بالایی قرار داده و همچنین سیستم V.A.T.S. به شما کمک می کند تا با هدف قرار دادن دشمنان آنها را قتل عام کنید
–     شخصی سازی و ساخت و ساز: در بازی بخش اعظمی از کار شما به ساخت و ساز و ارتقا وسایل مربوط می شود و شاهید پیشرفته ترین سلاح ها ، زره ها و … خواهید بود



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Fallout 4 برای کامپیوتر ,
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394
بازدید : 571
نویسنده : SOBHAN

cover1 دانلود بازی Anno 2205 برای کامپیوتر

همانند نسخه‌ های پیشین، عدد چهار رقمی نمایانگر سالی است که وقایع بازی در آن اتفاق می‌افتد. نسخه قبلی یعنی Anno 2070 زمانی را به تصویر می‌کشید که به علت دستکاری‌های گسترده بشر روی زمین، آب همه جا را فراگرفته بود و معدود جزیره‌های کوچک، تنها مکان‌ های باقی مانده برای زندگی بودند. در بازی Anno 2205 بشر از شر آلودگی و فوران آب نجات یافته اما اینک به شدت با کمبود منابع رو‌به‌رو است. آن چه UbiSoft در مورد بازی Anno 2205 منتشر کرده، نشان می‌دهد که نسخه جدید همچنان به اصالت مجموعه خود پایبند است؛ یک عنوان در سبک شهرسازی که رقابت و جنگ‌های نه چندان جدی در فضای استراتژیک، فضای کلی بازی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در نقطه آغازین، با جزایری حداقل ۵ برابر بزرگ‌ تر از جزایر نسخه‌ های پیش رو‌به‌ رو خواهید بود. این یعنی شهرهای بزرگ، جمعیت فراوان و آسمان خراش‌های سر به فلک کشیده بیشتر در انتظار شما هستند. همچنان کشتیرانی بخشی از بازی خواهد بود اما بازی Anno 2205 به شما پیشنهاد می‌دهد میان جزایر وسیع بازی پل بزنید. احداث یک پل بسیار موثرتر از کشتیرانی عمل خواهد کرد و مسیر تجاری میان جزایر را باز خواهد نمود. پیشرفت تمدن در این نسخه شامل حداقل ۸ فصل است، این در حالی است که پیشرفت ۴ فصلی در نسخه قبلی می‌توانست پیچیدگی بسیار فوق‌ العاده‌ای ایجاد کند. این یعنی بازی Anno 2205 یکی از پیچیده‌ترین بازی‌ های سبک شهرسازی است که تا به امروز ساخته شده و در عمل، تامین نیازهای نسل هشتم حاصل پیشرفت یکی از پیچیده‌ترین فعالیت‌هایی خواهد بود که تا به امروز در یک بازی تجربه کرده‌ایم.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Anno 2205 برای کامپیوتر ,
تاریخ : سه شنبه 5 آبان 1394
بازدید : 594
نویسنده : SOBHAN

وقایع داستانی Wolfenstein: The Old Blood در سال ۱۹۴۶ دنبال می شود و قهرمان بازی هم طبق سنت همیشگی B.J. Blazkowicz است. این بازی به طور کلی دو بخش است: در بخش اول شما می بایستی از یک نگهبان آهنین بگذرید، وارد قلعه Wolfenstein شوید و مشخصات مکان مخفی شدن ژنرال Deathshead را پیدا کنید. در بخش دوم هم که ادامه این قسمت می باشد، شما از دهکده Wulfburg می گذرید که در آن یک باستان شناس ناتزی، به دنبال کشف اسرار نیروهای شیطانی این منطقه و به کنترل در اوردن آنها است. داستان Wolfenstein: The Old Blood قبل از اتفاقات Wolfenstein: The New Order رخ می دهد و دارای گیم پلی همچون The New Order بوده اما این بار شاهد سلاح ها و داستان جدیدی هستیم. این یک بازی شوتر اول شخص است که نقش اصلی آن B.J. Blazkowicz نام دارد؛ یک تکاور آمریکایی که در سال ۱۹۴۶ به نبرد با نیروهای نازی می‌پردازد. در این بازی بازیکنان برای کشتن سربازان دشمن و شخصیت‌های روباتی، از هفت‌تیر، مسلسل، اسنایپ، سلاح‌های تخیلی و مواد منفجره بهره می‌برند. بازیکنان همچنین می‌توانند مخفیانه خود را به دشمن برسانند و با ضربات پی‌در‌پی چاقو کار آنها را بسازند و یا گلوی آنها را ببرند. بعضی از سلاح‌ها به بازیکنان این امکان را می‌دهد که دشمنان را منفجر کنند و تکه‌های بدنشان در محیط اطراف پخش شود. بازی همچنین حاوی کات‌سین‌های خشن با صحنه‌های دلخراش است: شخصی که چاقو وارد پایش شده و توسط بازجو جریان برق به او داده می‌شود؛ بدن شخصی که به وسیله‌ی یک سگ خورده می‌شود؛ دست یک شخص که به وسیله‌ی چاقو بریده می‌شود

Wolfenstein The Old Blood PC-CODEX

 

Wolfenstein The Old Blood pc cover small دانلود بازی Wolfenstein The Old Blood برای PC



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Wolfenstein The Old Blood برای PC ,
تاریخ : سه شنبه 5 آبان 1394
بازدید : 430
نویسنده : SOBHAN

در این ساعت از سایت دانلود رایگان بازی زیبای Victor Vran را برای شما به اشتراک گذاشتیم این بازی یک عنوان ایزومتریک از تلفیق دو سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط Haemimont Games ساخته شده و EuroVideo Medien آنرا برای PC منتشر کرده است. در این بازی تنها هدف شما زنده ماند و نابودی دشمنان است، امواج زیادی از دشمنان و جانوران زشت، هیولاها و باس های باهوش به شما حمله میکنند که شما با استفاده از انبوهی از سلاح ها و توانایی ها باید آن ها را نابود کنید. یکی از قابلیت های اصلی این بازی اجازه انتخاب گسترده از میان سلاح، اقلام، تجهیزات، قدرت شیطانی و کارت های سرنوشت است و همچنین نیروهای سحر و جادو و آیتم های وجود دارد که شما میتوانید آن ها را سفارش سازی کنید.
قابلیت مالتی پلیریکی دیگر از قابلت یهای این بازی است که به شما این امکان را میدهد تا دوستان خود را دعوت کرده تا با کمک یکدیگر باس های مختلف را نابود کنید. بازی ویکتور Vran دارای گرافیک زیبایی است و همچنین تمامی عوامل بازی بصورت زیبا طراحی شده اند، هیولاها رفتارهای متفاوتی را نشان میدهند و این نشان دهنده تفاوت در محور بازی است. همچنین این بازی کنترلر ایکس باکس را بخوبی پشتیبانی میکند.

دانلود بازی ویکتور وران - Victor Vran Early Access Build 20150313 PC Game



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی ویکتور وران - Victor Vran Early Access Build 20150313 PC Game ,
تاریخ : سه شنبه 5 آبان 1394
بازدید : 585
نویسنده : SOBHAN

Dragon Age Inquisition pc cover small دانلود بازی Dragon Age Inquisition Deluxe Edition برای PC

نسخه کرک شده کاملا نهایی و سالم بازی توسط گروه CPY عرضه شد! این نسخه شامل تمامی آپدیت های بازی و تمامی DLCهای آن به صورت کامل می باشد و بازی بدون هیچ مشکلی اجرا می شود. بازی به مانند دیگر عناوین Dragon Age در قاره ای خیالی به نام Thedas قرار دارد. شخصیت اصلی با نام Inquisitor (مفتش) شناخته می شود. هم چنین جنسیت و نژاد توسط بازیکن قابل انتخاب هستند. ۴ نژاد مختلف Elf (اِلف ها)، Dwarf (کوتوله ها)، Human (انسان ها) و Qunari ها (برای اولین بار در سری) گزینه های انتخابی بازیکن هستند. شما در بازی به همراه گروهی دیگر از قهرمانان (Inquisition!) درباره ایجاد یک گسستگی (Tear) در مرز Veil تحقیق می کنید و بر اساس صحبت های سازنده، باید “دنیا را از خودش نجات دهید”. هدف اصلی، بستن گسستگی و شکست Elder One (دشمن بازی) می باشد. در ادامه می توانید اطلاعاتی پایه ای از Veil مشاهده کنید. همانطور که می دانید Dragon Age تنها در قاره Thedas بوده است. Fade نام سرزمینی ماوراء طبیعی در Thedas می باشد اما توسط Veil (یک پرده میان دو سرزمین) جدا شده است. موجودات فناپذیر و حتی ارواح هم نمی توانند از این پرده عبور کنند. اما در جاهایی که مرگ گسترده و یا استفاده از جادو صورت می گیرد، پرده ضعیف می شود. با استفاده از Blood Magic (جادوی خون) می توان این پرده را پاره کرد که در این صورت شیاطین می توانند به وسیله این گسستگی وارد دنیای فیزیکی شوند. حال داستان نیز حول محور این قضایا قرار دارد. البته باید اشاره داشت Mage-Templar War (نبرد تمپلارها و جادوگران) نیز یکی از عناصر داستانی هستند؛ ریشه هایی که داستان اصلی Dragon Age II را در بر میگیرند.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Dragon Age Inquisition Deluxe Edition برای PC ,
تاریخ : سه شنبه 5 آبان 1394
بازدید : 486
نویسنده : SOBHAN

|دانلود نسخه کم حجم شده بازی Dying Light The Bozak Horde برای کامپیوتر|
|دانلود بازی Dying Light The Bozak Horde برای pc با لینک مستقیم|
|دانلود بازی کامپیوتر Dying Light The Bozak Horde|

Dying Light The Bozak   Horde

توضیحات بازی Dying Light The Bozak Horde :، نام بسته الحاقی جدیدی می باشد ، که برای بازی محبوب Dying Light که در تاریخ 15 ژانویه 2015 در دسترس همگان قرار گرفته ، منتشر شده است . این بازی که در سبک جهان آزاد و اکشن می باشد ، به وسیله استودیوی لهستانی Techland ساخته شده و بوسیله Warner Bros Interactive Entertainment برای پلتفرم های PC , Xbox One , Ps4 منتشر شده است . داستان اصلی این بازی حول محور یک مامور مخفی می باشد ، که به یک منطقه قرنطینه فرستاده می شود ، تا به بررسی مواردی بپردازد . این بازی در فضایی جهان آزاد و آخرالزمانی با چرخه روز و شب دینامیک در جریان است ، که در آن افراد باید با استفاده از وسایلی که در طول بازی بدست می آورند و مهارت پارکور خود ماموریت ها را به اتمام برسانند . در این بسته الحاقی بازیکن برای اولین بار در طول این بازی از حالت دفاعی خارج شده و به حالت هجومی تغیر تاکتیک می دهد ، با ورود به معروف ترین استادیوم شهر هاران ، شروع به مبارزه با موج عظیمی از زامبی ها بپردازید و با آپگرید کردن امکانات خود به بهترین مبارز این منطقه تبدیل می شوید . بازی کامپیوتر Dying Light The Bozak Horde یک بسته الحاقی سرگرم کننده می باشد ، که با وفادار بودن به پایه های اصلی بازی شما را وارد بخش جدیدی از این دنیای شگفت انگیز می کند .



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Dying Light The Bozak Horde برای کامپیوتر ,
تاریخ : دو شنبه 4 آبان 1394
بازدید : 899
نویسنده : SOBHAN

دانلود بازی Escape Dead Island برای PC

 

دانلود بازی Escape Dead Island برای کامپیوتر

| نسخه کم حجم  BLACKBOX با حجم 2.7G اضافه شد … | 

 

Escape Dead Island بازی جدیدی در سبک اکشن ، ماجرایی و ترسناک می باشد که در سال 2014 توسط Deep Silver ساخته و توسط Fatshark برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . ویروس تبدیل کننده مردم به ملت روز به روز شایع تر شده تا جایی که مردم دیگر به ستوه آمده اند. کاوشات در جزیره نیز به جاهای حساسی رسیده است. امیدواری برای زنده ماندن افزایش یافته و دانشمندان به جاهای خوبی رسیده اند. اما چیزی که اهمیت پیدا می کند ترس مردم است. بشریت در حال فرار از جزیره هستند و چیزی جلودارشان نیست. اگر از طرفداران بازی های بلندپروازانه هستید این بازی را از دست ندهید. شما در نقش یک پسر جنگجو حوادث هولناکی را در جزیره پشت سر خواهید گذاشت. داستان بازی از زمان پیدا شدن تراشه ای توسط پسرک دنبال شده و وی را به شخص پولداری تبدیل می کند.

شما باید قبل از اینکه ویروس شیطانی بیش از این شسوع پیدا کند باید راهی برای غلبه بر آن پیدا کنید. فرار از جزیره تنها توطئه بیش برای فرار از جزیره خواهد بود. این جا جایی خواهید بود که حیله گری می تواند راهی برای نجات از شر این جزیره وحشی باشد. هم اکنون می توانید بازی Escape Dead Island را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Escape Dead Island برای PC ,
تاریخ : دو شنبه 4 آبان 1394
بازدید : 431
نویسنده : SOBHAN

بازی Minecraft: Story Mode هم مانند تمامی عناوین Telltale Games، داستان محور است و بازی تماما با انتخاب های بازیکنان به پیش می رود. اولین قسمت از آن در سال ۲۰۱۵ منتشر می شود و سازندگان در بیانیه خود آورده اند: بازی Minecraft: Story Mode شخصیت های جدیدی را با مضامین آشنا ترکیب خواهد کرد و تمامی آنها، از موارد خلق شده توسط جامعه Minecraft بدست آمده است. بازی که همچنان بر روی نسل های آینده هم تاثیر می گذارد. در ادامه شما شاهد مهمترین نکات Minecraft: Story Mode هستید. Minecraft: Story mode یک عنوان داستانی است که توسط Telltale Games ساخته شده و در رابطه با بازی Minecraft می باشد. Mojang و Telltale با یکدیگر و جامعه بازیکنان همکاری دارند تا دنیای این بازی جدید،مشابه Minecraft باشد. سازندگان قصد ندارند که برای Steve، یک داستان “رسمی” بنویسند یا اینکه دنیای Minecraft را با ریز جزئیات شرح دهند.

Minecraft Story Mode Episode 1 PC-RELOADED

 

Minecraft Story Mode pc cover small دانلود بازی Minecraft Story Mode Episode 1 برای PC



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Minecraft Story Mode Episode 1 برای PC ,
تاریخ : یک شنبه 3 آبان 1394
بازدید : 383
نویسنده : SOBHAN

فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

GRID 2 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

GRID 2 pc cover small دانلود بازی GRID 2 برای PC



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی GRID 2 برای PC ,
تاریخ : یک شنبه 3 آبان 1394
بازدید : 627
نویسنده : SOBHAN

+ ورژن 1.8.8 - کرک شده و آنلاین

این بار برای شما دوستان عزیز بازی کامپیوتر زیبای Minecraft را ارائه می‌دهیم. این بازی تا کنون بیش از 1 میلیون نفر از آن استفاده کرده اند و در اپ استور از دانلود بالایی برخوردار بوده است. شما در این بازی زیبا می‌توانید به هرآنچه که می‌خواهید و در فکرتان است دست پیدا کنید و خودتان آن را بسازید. شما در این بازی با داشتن بلوک‌ های جدید شروع به ساخت دیوار‌ های و شکل‌هایی که دوست دارید می‌پردازید در این ورژن جدید شما قادر خواهید بود که برای بلوک‌ های خود درب، دروازه، حصار، …. بگذارید که بازی را هیجانی تر می‌کند. با داشتن این بازی می‌توانید به صورت مجازی هم به بازی بپردازید که واقعا جذاب می‌شود و برای خود حریف پیدا کنید و با طرز فکر جدید آن‌ ها را شکست بدهید. درواقع بازی ماین کرافت حکم یک بازی خانه سازی حرفه ای را دارد که در آن هرچیزی را میتوانید بسازید. هم اکنون میتوانید آخرین ورژن ارائه شده از بازی Minecraft را با قابلیت نصب آسان از دانلود رایگان دریافت کنید.

دانلود Minecraft v1.8.8 برای PC - بازی ماین کرافت کامپیوتر



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Minecraft v1 , 8 , 8 برای PC - بازی ماین کرافت کامپیوتر ,
تاریخ : شنبه 2 آبان 1394
بازدید : 750
نویسنده : SOBHAN

نسخه ی جدید بازی با عنوان Hardline به درگیری های درون شهری میان دو گروه خلافکار و نیرو های ویژه ی پلیس می پردازد. بدون شک انتخاب قالب بازی از طرف استودیوی در نظر گرفته شده برای ساخت نسخه ی جدید بسیار هوشمندانه و نوآورانه به نظر می رسد. استودیوی کار کشته ی Visceral Games که همگان آن را با عنوان فوق العاده ی Dead Space می شناسند این بار بر خلاف همیشه که DICE ساخت بازی را بر عهده داشت، وظیفه ی به ارمغان آوردن یک میدان نبرد داغ دیگر را بر دوش می کشد. با دیدن تریلر منتشر شده در جریان کنفرانس مایکروسافت می توان گفت که این استودیو کار خود را به نحو احسن انجام داده ولی بایستی تا زمان انتشار بازی صبر کرد. آیا این بار هم BF می تواند رقیب همیشگی و فوق محبوبش یعنی سری Call of Duty را شکست دهد؟ اگر در نسخه ی جدید CoD شاهد نوآوری نباشیم این اتفاق بعید به نظر نمی رسد. نکته ی جالب در رقابت آخرین نسخه های دو فرانچایز محبوب در این است که هر دو بازی یعنی Hardline و Advanced Warfare یک وجه مشترک دارند. هر دوی آن ها به دست سازندگانی در حال توسعه هستند که در گذشته عنوان Dead Space را ساخته اند. این شاید باعث به وجود آمدن شباهت هایی میان دو عنوان شود شاید هم CoD را از BF جلو بیندازد، که می داند؟ برای دیدن اینکه کدامیک از یاران قدیمی کار بهتری را ارائه می خواهد داد بایستی منتظر باشیم.

Battlefield Hardline PC-CPY

|کرک فیکس Battlefield.Hardline.Crackfix-CPY اضافه شد|

 

Battlefield Hardline pc cover small دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC ,
تاریخ : شنبه 2 آبان 1394
بازدید : 365
نویسنده : SOBHAN

حتما شما هم با بازی Counter Strike آشنایی دارید و تا به حال از آن لذت برده اید . این بازی به خاطر برخی از ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته است طرفداران بسیاری پیدا کند . ویژگی هایی نظیر گرافیک خوب ، سرعت بالا و قابلیت بازی کردن به طور گروهی از خصوصیات Counter Strike به شمار می آورد .

Counter Strike کانتر

نسخه ای که برای شما تهیه کرده ایم نیازی به نصب بر روی سیستم عامل را ندارد و تنها کافیست تا با یک بار کلیک بازی را اجرا کنید . با کپی کردن این نسخه بر روی فلش مموری خود می توانید آن را همیشه همراهتان داشته باشید تا در هر مکانی که به کامپیوتر دسترسی داشتید استفاده نمایید .

حجم نسخه پرتابل در حد محسوسی کاهش یافته است و می توانید به سادگی آن را بر روی هر گونه Flash Memory کپی نمایید .



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Portable Counter Strike 1 , 6 با لینک مستقیم ,
تاریخ : شنبه 2 آبان 1394
بازدید : 417
نویسنده : SOBHAN

Dead Island یک عنوان مهیج و جذاب بود که با حمایت و توسعه استودیو بازی سازی Techalnd همراه شد و در سپتامبر سال میلادی توسط کمپانی Deep Silver منتشر گردید. به یک کلام می توانم بگم که Dead Island یک عنوان در سبک اکشن می باشد که طعم مرگ و ترس را برای گیمر ها در نسخه اولبه خوبی هرچه تمام تر تزریق کرد. به گفته سازندگان، نسخه جدید این بازی ۲ Dead Island نخواهد بود بلکه نام نسخه جدید این بازی Dead Island: Riptide یا به عبارتی جزیره مردگان: خروش آب خواهد بود که دارای بعدی کاملا متفاوت است. در راستای این حرف می توان گفت که نسخه جدید عنوان ترسناک Deep Silver از اکشن زیادی برخوردار است. برای مشاهده ی نقد کامل بازی و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Dead Island: Riptide PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Dead Island Riptide PC Cover small دانلود بازی Dead Island: Riptide برای PC



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Dead Island: Riptide برای PC ,
تاریخ : شنبه 2 آبان 1394
بازدید : 477
نویسنده : SOBHAN

مه صبحگاهی از پنجره به داخل می دمد ولی چیزی تغییر کرده است، رایحه ی نسیم بهاری دیگر آن بوی همیشگی را ندارد، خون به آن هستی داده و به آن خاتمه هم خواهد داد. بازی Dying Light یک محیط بی نهایت بزرگ برای گردش و البته مردن را به شما پیشکش کرده است مانند همان چیزی که همیشه از یک بازی آخرالزمانی با اسانس زامبی می خواستید. مطمئن باشید جایی برای شما نمانده است تا آن را نگاه کنید و از منظره ها لذت ببرید، تنها جایی که باید چهار چشمی آن را بپایید، پشت سر شماست. شما می‌دانید چه چیزی پشت سرتان انتظارتان را می کشد؟ پس بهتر است زودتر بفهمید قبل از این که دیگر دیر شده باشد. داستان بازی بر اساس دنیای اطراف شما نگاشته شده است، بر اساس اینکه چه چیزی نیاز دارید و به کجا قصد دارید بروید. برعکس خیلی از بازی ها شخصیت شما یک هالک نیست و نیاز به غذا، استراحت، وجدان راحت و البته سرپناه دارد و خیلی علاقه ندارد در میان ماشین های آدم خوری قرار داشته باشد چون او هم مثل ماست، او هم از این موجودات تغییر یافته وحشت دارد ولی می داند که از چه چیزی باید بیشتر بترسد، انسان ها. بله هنوز دقدقه ی اصلی بازماندگان، بازماندگان است. هر از چند گاهی یک جعبه تجهیزات پزشکی و یا اسلحه از طریق هواپیما به شهر ارسال می شود و بهتر است که به خاطر خودتان هم که شده زود به آن برسید چون در راه با سه چیز سر و کار خواهید داشت: زامبی، آدم، آدم عصبانی. بله عصبانی و خشن. آن ها با تجهیزاتی که دارند دست کمی از یک ترمیناتور ندارند و خیلی از آن ها قبلا عضو ارتش بوده اند پس بهتر است به سراغ آن جعبه بروید و فکر هایتان را کنار بگذارید.

Dying Light PC-RELOADED

|آپدیت Dying.Light.Update.v1.6.1-RELOADED به پست اضافه شد|

 

Dying Light pc cover small دانلود بازی Dying Light برای PC



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Dying Light برای PC ,
تاریخ : جمعه 1 آبان 1394
بازدید : 713
نویسنده : SOBHAN

در واقع شروع کننده ی عامیانه ساختن سبک اپیزودیک و داستانی تعاملی برای صنعت بازیسازی به طور رسمی به شمار می رود. داستان آن در مورد نوعی فرضیه بسیار قدیمی می باشدکه البته در دنیای گیم کمتر استفاده شده و آن هم یعنی به عقب برگرداندن زمان . از آنجا که شخصیت اول بازی یک دختر است پس می توان حدس زد که بازی کاملا احساسیو عاطفه ای باشد.  شخصیت اول بازی یعنی Max یک شخصیت اجتماعی نیست و برعکس بسیار گوشه گیر می باشد و با اینکه در دنیای بیرون حضور زیاد پررنگی ندارد اما دنیای بزرگی دردرون خود ساخته است. بازی ابتدا در یکی از پارک های یک شهرک در آمریکا شروع می شود، شبی که طوفان تندی می آید و درخت ها در حال قطع شدن هستند مکس برای نجات خود یکساختمان فانوسی شکل را پیدا می کند و برای رسیدن به آن تقلا می کند.

Life Is Strange Episode 5 PC-CODEX

|قسمت پنجم به صورت جداگانه Episode.5.Only-3DM اضافه شد|

 

Life is Strange Episode 5 Polarized pc cover دانلود بازی Life Is Strange Episode 5 برای PC



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Life Is Strange Episode 5 برای PC ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

WITH TECH GAME GET HIGH FPS

TECH GAME توانست مشکل شما را درست کند؟ (TECH GAME Could Fix Your Problem)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Tech game و آدرس techgame.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com