عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 4 دی 1394
بازدید : 393
نویسنده : SOBHAN

دانلود بازی Running With Rifles برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Running With Rifles برای کامپیوتر

| نسخه Skidrow |

| آپدیت Update-SKIDROW 1.22 اضافه شد … |

 

Running With Rifles 1.22 بازی کم حجم جدیدی در سبک استراتژیک و اکشن می باشد که در سال 2015 توسط Modulaatio Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . شما در ابتدای این بازی در نقش یک سرباز عادی به مانند هزاران نفر دیگر به صفوف ارتش پیوسته و در ادامه نیز با تعریف مبارزات مختلف و انتخابات از طرف شما رویکردی خاص را در داستان غنی بازی پیش خواهید گرفت. به خطوط دشمن حمله ور شده و با همکاری توسط گروه خود دشمن را عقب برانید. شناسایی و کشف توپ خانه دشمن و محل تدارکات آنها بسیار مهم بوده و نیازمند تجهیزات زیادی خواهد داشت.

در بازی ماموریت های مختلفی نظیر نابود کردن کامیون های دشمن و نجات اسیران برعهده شما خواهد بود. سرقت از محموله های دشن و تیز نابودی برج های دیدبانی از دیگر وظایف شما خواهد بود. مرگ و میر در بازی با جلوه های ویژه نمایش داده شده و شامل صحنه های گرافیکی زیبایی نیز خواهد بود. هم اکنون می توانید بازی Running With Rifles را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی کم حجم Running With Rifles برای کامپیوتر ,
تاریخ : جمعه 4 دی 1394
بازدید : 750
نویسنده : SOBHAN

دانلود بازی کم حجم Office Battle برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Office Battle برای کامپیوتر

| بازی جنگ و دعوا در اداره ! |

| نسخه ALiAS |

 

Office Battle بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2015 توسط Black Lime Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. عنوان بازی گویای همه چیز است و ما نیز همانند شما از چنین عنوانی بسیار تعجب کرده ایم ! اما حقیقت دارد ؛ Office Battle یک بازی جالب و طنز از بزن بزن های درون ادارات را به تصویر می کشد. به Office Battle خوش آمدید ! بسیاری از کارگرها در شرکتی که شما در آن مشغول کار هستید ، به زودی شغل خود را دست می دهند ، چرا که آمار کارگرهای اخراجی در این شرکت بسیار بالاست.

به همین دلیل است که Big B تصمیم می گیرد برای ثابت نگه داشتن شغل و درآمد خود ، یک رقابت را در میان کارگران ایجاد کند. البته این رقابت بسیار متفاوت تر از آن چیزی ست که شما تصور می کنید ! بزن بزن های خنده دار و سرگرم کننده در محیط شرکت ، امکان طراحی نقشه های شرکت و … از جمله نقاط قوت این بازی به شمار می آیند. این بازی در مجموع دارای 60 مرحله متنوع و رنگارنگ ، 40 آیتم جدید و نوآورانه ، قابلیت بهبود مراحل و دستاوردها و امکانات ارتقای قدرت های شماست. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Office Battle را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی کم حجم Office Battle برای کامپیوتر ,
تاریخ : جمعه 4 دی 1394
بازدید : 288
نویسنده : SOBHAN

دانلود بازی کم حجم Steampunk Tower برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Steampunk Tower برای کامپیوتر

| بازی دفاع از برج |

 

Steampunk Tower بازی کم حجم جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2015 توسط CHILLINGO ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. شما نیز به جمع طرفداران Steampunk Tower بپیوندید ، به رئیس بزرگ Bingham کمک کنید تا از معادن با ارزش Etherium دفاع کند. در این بازی هیجان انگیز ، شما چشم اندازهایی از انبوه سربازان و جنگنده های مکانیکی را مشاهده خواهید کرد که برای دفاع از اهداف خود ، در یک رویارویی تاریخی قرار می گیرند.

بازی دفاع از برج ها تمامی آیتم ها به طور متحد با همدیگر برای دفاع از برج ها با همدیگر در تلاش هستند ، این بازی با دارا بودن یک محیط گرافیکی جالب و خیره کننده در مقایسه با حجم کم بازی ، به شما امکان خرید و فروش اسلحه ها و همچنین استفاده از قدرت هایی نظیر مسلسل ، توپ ، انفجار ، رعد و برق و … را نیز می دهد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Steampunk Tower را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی کم حجم Steampunk Tower برای کامپیوتر ,
تاریخ : جمعه 4 دی 1394
بازدید : 222
نویسنده : SOBHAN

دانلود بازی کم حجم Pyramid Raid برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Pyramid Raid برای کامپیوتر

| بازی حمله به اهرام مصر باستان |

| نسخه ALiAS |

 

Pyramid Raid بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2015 توسط Travian Games GmbH ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Pyramid Raid یک ترکیب منحصر به فرد از یک بازی پلتفرمر و دفاع از برج می باشد که به تازگی در دسترس گیمرهای کامپیوتری قرار گرفته است. در این بازی شما در نقش یک تاجر سابق مصری را بر عهده دارید که به مومیایی تبدیل شده است ؛ همچنین شما می بایست در تلاش باشید تا از اهرام ساخته شده توسط دیگر پلیرها نیز محافظت کنید.

در واقع شما در گذشته ی مصر باستان ، یک تاجر معروف و شناخته شده بوده اید و هم اکنون نیز لازم است این مسیر را ادامه دهید ؛ هرچند که دیگر زنده نیستید ! از این رو می بایست به سمت اهرام مصری حمله کنید و گنجینه های آن را برای خود جمع آوری کنید. البته اهرام مصری به این سادگی ثروت های بزرگ را در اختیار شما نمی گذارند ؛ برای رسیدن به این هدف می بایست از میان انبوهی از تله های مرگبار و غیرمستقیم آنان جان سالم به در ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Pyramid Raid را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی کم حجم Pyramid Raid برای کامپیوتر ,
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
بازدید : 176
نویسنده : SOBHAN

داستان در سری Rainbow Six اهمیت بسیار کمی دارد. تقابل نیرو‌های ضد‌تروریستی با تروریست‌ها برای نجات گروگان و یا خنثی‌سازی بمب، تنها روایت مختصری از داستان است که فقط زمینه‌ای برای ارایه یک گیم‌پلی جذاب به شمار می‌روند. در Siege داستان در مورد تقابل گروه رینبو با نیرو‌های «White Masks» است که هویتی نامشخص دارند و در سراسر جهان به خراب‌کاری می‌پردازند. اهمیت کم‌تر داستان در آخرین نسخه  پر‌رنگ‌تر نیز شده و از آن‌جایی که شاهد یک اثر مبتنی بر همکاری تیمی و بازی چند‌نفره هستیم، داستان کم اهمیت‌ترین عنصر بازی به شمار می‌رود. ولی گیم‌پلی جایی است که Siege حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. یوبی‌سافت در جریان معرفی بازی، آن را اثری «فاقد بخش داستانی» معرفی کرد که بر روی ارایه یک تجربه جذاب چند‌نفره تمرکز می‌کند. البته نبود بخش داستانی، به منزله نبود بخش تک‌نفره نیست و گیمر‌ها می‌توانند به تنهایی مراحل آموزشی را برای حرفه‌ای شدن در بازی پشت سر بگذارند یا حالت «Terrorist’s Hunt» را به همراهی هوش مصنوعی بازی کنند. ولی تا زمانی که Siege را به همراه دوستانتان بازی نکنید، لذتی از آن نخواهید بود.

Tom Clancys Rainbow Six Siege PC-CODEX

|آپدیت Update v1.1-CODEX اضافه شد|

|پکیج تکسچرهای HD بازی Ultra.HD.Texture.Pack-PLAZA اضافه شد|

 

Tom Clancys Rainbow Six Siege pc cover small دانلود بازی Tom Clancys Rainbow Six Siege برای PC

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Tom Clancys Rainbow Six Siege برای PC ,

WITH TECH GAME GET HIGH FPS

TECH GAME توانست مشکل شما را درست کند؟ (TECH GAME Could Fix Your Problem)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Tech game و آدرس techgame.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com