عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 19 تير 1395
بازدید : 353
نویسنده : SOBHAN

xcom-2

 بازی XCOM 2 یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های انحصاری رایانه‌های شخصی است که به زودی برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. این بازی دنباله‌ای (داستان این نسخه به پایان‌بندی بازی قبلی وفادار نیست) برای نسخه XCOM: Enemy Within است که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد و توانست جانی دوباره به این سری بازی قدیمی ببخشد و به همین دلیل هم انتظارات از نسخه دوم این اثر بسیار بالا است. داستان بازی در دنیایی که توسط بیگانگان کنترل می شود جریان دارد و این موضوع دقیقا بالعکس نسخه اول است. برای نخستین بار در سری XCOM بازیکنان در این نسخه با سطوح رویه ای رو به رو هستند و تاکید بیشتری روی سفارشی سازی سربازان شده است. استودیو Firaxis سازنده بازی وعده کلاس هایی برای سربازان و گونه هایی برای بیگانگان داده است. این استودیو می خواهد از یک سطح عمیق تری از مود در XCOM 2 پشتیبانی کند.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,
:: برچسب‌ها: XCOM 2 ,
تاریخ : شنبه 19 تير 1395
بازدید : 462
نویسنده : SOBHAN

Untitled-1

بازی Desire در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Sylvain Seccia طراحی و منتشر شده است. وقتی معلم از دانش آموز می پرسد چرا مثل سایر دانش آموزان خورشید را نکشیدی، پاسخ داد: در ذهن من همیشه شب است. در شخصیت فردی به نام Desire ایفای نقش خواهید کرد، او از بدو تولد کور رنگ بوده به همین دلیل شما وارد دنیایی سیاه و سفید خواهید شد و در چنین محیطی باید به ماجراجویی بپردازید. این بازی در واقع نقد دنیای مدرن است و نشان می دهد که علم تا چه حد می تواند به افراد کمک کند. گام های دیزایر در ابتدا با تردید است و شادی در زندگی او معنایی ندارد. شما باید به او کمک کنید تا بر این عیب ها غلبه کند و زندگی همانند دیگران برای خود تشکیل دهد. مراحل به کار رفته در این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز می باشد که می تواند شما را سرگرم کند.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی (Games) , ,

WITH TECH GAME GET HIGH FPS

TECH GAME توانست مشکل شما را درست کند؟ (TECH GAME Could Fix Your Problem)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Tech game و آدرس techgame.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com